Mario vs Donkey Kong op de Switch.
Leuke game, kan er niks op aanmerken. Voor mijne zoon (4,5 jaar) is het wel nog wat te moeilijk.
Leuke game, kan er niks op aanmerken. Voor mijne zoon (4,5 jaar) is het wel nog wat te moeilijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Playstation? Kom ik geregeld tegen ze. 2ehands.be tochNog aan het twijfelen voor odyssey / black flag. Maar precies 2de hands moeilijk te vinden.
Fire Emblem Engage
Zoals het hoort, perma death "classic" mode enabled. Hard mode. En geen savescumme of do overs. Da's voor pussies.
Be "The Divine One."
Recruteer 8 jarige snotaap als medic na het redden van zijn dorp.
Verzeker ouders van veiligheid en vele avondturen.
Chapter 6. Letterlijk eerste chapter na recruteren van onze 8 jarige snotneus.
Zet Jean in om mijn Tank aka "Boucheron"(what'sinnaname) te voeden om de eerste niet belichte map te verkennen.
Jean bevind zich plots in de vuurlinie van 2 meatcleavers die "Boucheron" natuurlijk stronthard negeren voor de 8 jarige levenslijn.
Rip Jean.
Zijn laatste woorden.
"Thanks for taking me along, o Divine One. I'm sure I'll make myself usefull".
You sure did Jean. You sure did. Boucheron leeft.
Terminator 2 duimpje voor Jean iedereen.![]()

Playstation? Kom ik geregeld tegen ze. 2ehands.be toch
Ik ben een week of twee terug begonnen aan een NG+ bij AC Origins, had in de eerste run hem uitgespeeld op 31u, maar blijkbaar enorm veel gemist. Zit nu 12u in mijn nieuwe save game en nog maar 3 main missions gedaan.AC origin, had twijfels int begin. Maar echt tof spel!
Nog aan het twijfelen voor odyssey / black flag. Maar precies 2de hands moeilijk te vinden.
Ik had toen Origins en Odyssey samen gekocht in promo en wilde precies te snel aan die tweede beginnen.Eigenlijk niets interesse in Ragnarok.. buiten de roguelike dlcIs Valhalla-DLC echt de moeite? Die heb ik niet aangeraakt

Exact dezelfde mening hier, had er wel veel meer van verwacht, review scores waren echt te hoog imo. De eerste reboot was veel interessanter. De oudere games blijven wel toppers, die mythologie is geweldig en heel die power fantasy was toch een groot verschil met dit.God of War: Ragnarok 'uitgespeeld'.
Enkel het verhaal en ongeveer de helft van de side quests.
Verhaal was wel oké gepresenteerd, maar het voelde niet echt God of War-achtig aan. Vrij tam en een te happy-ending voor mijn smaak.
Qua gameplay vond ik net genoeg afwisseling om de main story te doorlopen maar ik voel me nu niet geneigd om voor de 100% te gaan.
Is Valhalla-DLC echt de moeite? Die heb ik niet aangeraakt
.
.
. Hier dan wel weer een pak moeilijker op de “normal” difficulty. Maar wel heel satisying!