Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Freedom Fighters.

Dat is toch , qua gameplay, een ongelofelijk leuke game hoor. Spijtig dat het er zo gedateerd uit ziet, nuja game is van 2003..... wist ik niet meer.
Vroeger erg mee geamuseerd, want deze russische dreiging game is realistischer dan ooit.

Ooit heb ik het uitgespeeld, ik hoop dat ik er nu ook toe geraak.

Freedom Fighters.

Dat is toch , qua gameplay, een ongelofelijk leuke game hoor. Spijtig dat het er zo gedateerd uit ziet, nuja game is van 2003..... wist ik niet meer.
Vroeger erg mee geamuseerd, want deze russische dreiging game is realistischer dan ooit.

Ooit heb ik het uitgespeeld, ik hoop dat ik er nu ook toe geraak.
Een van mijn lievelingsgames van de oorspronkelijke Xbox, samen met scarface. Jammer dat deze nooit echt een vervolg heeft gekregen

Een van mijn lievelingsgames van de oorspronkelijke Xbox, samen met scarface. Jammer dat deze nooit echt een vervolg heeft gekregen
idd deze 2, en the godfather.

Waarom nog steeds geen remake van die 3 games?
Spellen die amper 5 jaar oud zijn krijgen wel een HD remake vaak :D

Gisteren voor het eerst in 2 maand terug eens gegamed.

Lost Records: Bloom & Rage

Wel een heel wat tragere game dan LiS, so far niet echt slecht, maar ook niet echt iets heel zot.
Goed dat deze op PS+ staat, zo haal ik daar men geld toch al weer wat uit en kan ik hem spelen zonder me slecht te voelen als hij tegenvalt.

idd deze 2, en the godfather.

Waarom nog steeds geen remake van die 3 games?
Spellen die amper 5 jaar oud zijn krijgen wel een HD remake vaak :D
Scarface en Godfather zijn licentiebeestjes. Word dus eerst hard over onderhandeld moesten de remakes ooit gebeuren, want veel partijen willen hun deel van de koek.

King Kong van Ubisoft nog zo'n klassieker die in licentiehell zit. Hopelijk ooit via GoG. Al is het maar een straight remaster of port.

Nog eens een snelle replay begonnen van Metal Gear Rising. Na Stellar Blade dat halfweg al in mekaar stuikt onder "by the books design" is het toch weer een blij weerzien van deze absurd geschifte game.

Nog eens een snelle replay begonnen van Metal Gear Rising. Na Stellar Blade dat halfweg al in mekaar stuikt onder "by the books design" is het toch weer een blij weerzien van deze absurd geschifte game.
Wat is er dan mis mee? Kijk er wel naar uit maar wachten op de pc versie hier.

Ninja Gaiden 2 Black bijna uitgespeeld. Ik speel op normal maar blijkbaar is dat easy. Kan wel goed zijn want buiten een paar keer sukkelen is het anders wel heel gemakkelijk. Ga blij zijn dat ik erdoor ben want begint wel wat repetitief te worden

Wat is er dan mis mee? Kijk er wel naar uit maar wachten op de pc versie hier.
Lijkt als een game gemaakt met hopen losstaande teams. Beetje schizo feel. Combat is breed en goed.. maar heb je mits je kan lezen, enorm snel onder de knie en dus niet super veel uitdaging.
Leveldesign begint leuk, maar vervalt snel, iets waar ik echt enorm van afknap.
Begint met skippable cutscenes, maar dan moet je plots hele scenes bekijken..
Panty shots en coole cutscenes kunnen maar zoveel dragen.

Ik zou wachten tot het eens op gamepass passeert.. of goedkoper is. Tenzij je na Gaiden graag een wat "chillere" game wilt met pantyshots en hopen k-pop :p

Lijkt als een game gemaakt met hopen losstaande teams. Beetje schizo feel. Combat is breed en goed.. maar heb je mits je kan lezen, enorm snel onder de knie en dus niet super veel uitdaging.
Leveldesign begint leuk, maar vervalt snel, iets waar ik echt enorm van afknap.
Begint met skippable cutscenes, maar dan moet je plots hele scenes bekijken..
Panty shots en coole cutscenes kunnen maar zoveel dragen.

Ik zou wachten tot het eens op gamepass passeert.. of goedkoper is. Tenzij je na Gaiden graag een wat "chillere" game wilt met pantyshots en hopen k-pop :p
Ik dacht da'k alleen was, merci.

Shadow Warrior 2.

Normaal geen fan van zo'n chaotische fast paced shooters (zoals doom en doom eternal).

Maar goed, voor shadow warrior wou ik een uitzondering maken, gezien ik de originele van 1997 ( :D ) vroeger veel heb gespeeld.

Dankzij de humor en leuke personage's verveeld die game geen seconde. Gelukkig maar. Doom en Doom eternal vond ik draken van games :(

Maar deze shadow warrior 2 is echt heel leuk en plezierig.

Half life 2 episode 1 & 2
Veel aangenamer om te spelen dan half life 2 zelf. Half life 1 blijft wel de betere game.
Nog een paar weken wachten tot mijn ogen verder genezen zijn en dan beginnen aan Alyx met de PSVR2

Pacman World: RePac - 9/10.

In tegenstelling tot sommige AAA-games, heb ik mij hier serieus mee geamuseerd.
Een remake van de PS1-game en meer dan geslaagd.
Alles ziet er goed uit en de boss-fights zijn leuk.
De grote Pacman na het eten van de superdot was een mooie toevoeging.
De OG-Pacman-levels uit de '80 zitten er terug in, maar lvl 9 halen is te lastig.
Jammer dat het zo kort is.

Half life 2 episode 1 & 2
Veel aangenamer om te spelen dan half life 2 zelf. Half life 1 blijft wel de betere game.
Nog een paar weken wachten tot mijn ogen verder genezen zijn en dan beginnen aan Alyx met de PSVR2
Zo'n tussenstukje moeten kopen om die met de PSVR2 te kunnen spelen?

Resident Evil 2 Remake
Goeie remake, heb de originele gespeeld maar nooit uitgespeeld. Ben normaal niet zo voor horrorgames maar ik zag het eerder als een puzzelspel met horrorelementen. Enkel van Mr. X kreeg ik het op mijn heupen.

Sonic Mania
Eh denk niet dat Sonic iets voor mij is, snap geen hol van de levels, ik doe maar een beetje en kom dan eerder toevallig op het eind van het level. :unsure: Allemaal te hectisch en snel! In korte sessies (van 10 minuten) ging het wel nog en vond ik het nog wel tof.

Days Gone
Een paar uur gespeeld en een beetje aan't twijfelen of ik verder zou gaan. Het meest Ubisoft first party spel van Sony. Misschien speel ik dit nu gewoon te snel nadat ik meer dan 120u in Baldur's Gate 3 gestoken heb, heb al gelezen dat Days Gone ook erg lang is. Wordt het nog beter of is de gameplay van de eerste 5-6u die waarmee ik het de volgende 40u ga moeten doen?

Het einde van de backlog is wel in zicht, minder dan 20 games te gaan. :coolbrows:
Nintendo Switch
Baba is You (tussendoor af en toe aan bezig)
Cult of the Lamb
Hyper Light Drifter
Into The Breach
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
Mario + Rabbids: Kingdom Battle
Metroid Prime Remastered
Stardew Valley

Playstation 4+5
Bloodborne
Borderlands 3
Dark Souls 3 (replay)
Days Gone?
Mass Effect: Legendary Edition
Metal Gear Solid 5
Monster Hunter World
Returnal (replay)
Resident Evil 4 Remake
Sekiro: Shadows Die Twice
The Witcher 3: The Wild Hunt (75u ver, nog een heel stuk te gaan)

Days Gone houd wel een zelfde template aan. Maar groeit wel mooier dan base template Ubi open world imo(ik heb de laatste 10 open worlds Ubi games niet meer gespeeld.. ). Maar het is vooral een spel dat je moet finetunen naar uw smaak qua moeilijkheidsgraad wat altijd ongewenst is in games(alez voor mij toch). Zeker bij Westerse games weet je op voorhand dat bij de meeste games de balans gewoon nauwelijks geteste bloat is.

Ik heb heel de opening gespeeld op nagenoeg "hardste" moeilijkheidsgraad zonder fast travel enzo, maar dan komt ge relatief snel een plafond tegen met onzichtbare snipers en wat nog allemaal. Ik vind het absoluut geen klassieker, maar als ge op grote schaal beetje wilt stealthen en hopen zombies knallen met naar de endgame leuke kat en muis spel, zou'k zeker nog wat verder doen.

Als je het verhaal interessanter wilt maken zet het in Frans of Italiaans. Heerlijk corny.

Voor mij was het een kleine verborgen parel. De spanning als je een horde zombies nadert en je toch net nog wat te zwak bent....

Terug
Bovenaan