Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ben alle (reboot) Tomb Raiders nog eens aan 't spelen.
Zit nu in de helft van Shadow. 't Is de eerste keer dat ik het ook op PS5 in HDR speel. Wat ziet dat spel er geweldig uit eigenlijk. Die jungle, de ruïnes, de eerste keer dat je Paititi binnenwandeld, ...
Sound design is ook fantastisch. Al die dierengeluiden op momenten dat ze bewust de muziek achterwege laten. Op sommige momenten geeft het een MGS3 vibe.

Qua story is het misschien de minst boeiende van de trilogie, maar de tombs en de setting maken voor mij alles goed.

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess

Spijt dat ik deze game niet op launch heb gekocht. Nu staat hij nog op -20% in psn-sale of "gratis" via Gamepass. Als ik lees dat het aantal verkochte units vorig jaar "onder de geprojecteerde verwachtingen lagen" en ik binnen 2 minuten spelen merk dat het geweldig klikt met mij... Ik moet onmiddellijk denken aan Okami want

1) Het is een game met een uitgesproken visuele stijl gedrenkt in Japanse folklore2
2) Interessante interpretatie van een tower-defense/action-game (waar tegenover Okami een unieke interpretatie was van de Zelda-formule)
2) Okami verkocht ook onder verwachtingen

Alle systemen zijn simpel te begrijpen, je kan units upgraden en stages herspelen voor bepaalde bonussen die je gemist hebt te behalen, stages bieden meer en meer uitdaging naarmate je vordert in het spel.

Voorlopig is het nog geen meesterwerk gelijk Okami is voor mij, maar je speelt deze game en het oog voor detail in elk facet van het audiovisueel ontwerp beklemtoont dat dit gemaakt is met veel liefde en zorg.

Laatst bewerkt:
Like a dragon infinite wealth, eerste Yakuza game dus was wat wennen want komt echt wel traag op gang maar na een 16u gespeeld te hebben weet je niet wat eerst te doen, topgame !

Die recente Hitman trilogie is gigantisch leuk, grafisch ook dik in orde en de levels eindeloos herspeelbaar. Vind die eigenlijk zelfs wat onderschat. Altijd goeie reviews maar ik ken niemand die die speelt.
Gohja.

Ik merk wel dat je die games haast STEALTH MOET SPELEN.... want als je die als gewone action game speelt, en alle bad guys neer knalt, is het echt wel een matige game hoor....

En ja. Ik betrap mezelf er op dat ik het te rap wil spelen en de stealth achterwege laat op veel momenten. Het verhaal is dan ook zo meeslepend.je wil zo snel vooruit gaan..

Laatst bewerkt:
Gohja.

Ik merk wel dat je die games haast STEALTH MOET SPELEN.... want als je die als gewone action game speelt, en alle bad guys neer knalt, is het echt wel een matige game hoor....

En ja. Ik betrap mezelf er op dat ik het te rap wil spelen en de stealth achterwege laat op veel momenten. Het verhaal is dan ook zo meeslepend.je wil zo snel vooruit gaan..
Als je actie games wil spelen, moet je actie games spelen, geen stealth games.

Half life 2

Toch een stuk minder leuk dan de eerste. Ik denk dat HL2 toch een stuk minder goed de tand des tijds doorstaat tegenover de 1ste.
Misschien omdat ik Black Mesa recent speelde maar het was toch moeizamer om door deel 2 te geraken. Zeker niet slecht maar in mijn herinneringen was het beter. :p
Nu episode 1 & 2 doorlopen voor we aan Alyx beginnen

Age of Wonders: Planetfall net de campaign volledig uitgespeeld. De laatste missie wel 4 keer moeten herstarten voor de RNG mij wat gunstiger gezind was.

Nu wat Dune Spice Wars en verder wat Egyptische stadjes bouwen in Pharaoh.

Mafia II Definitive Edition

Wat mij betreft de minste van de drie (weliswaar allen goeie games). Naar gameplay mechanics, hoe vloeiend alles speelt, het verhaal en remastering staat Mafia bij mij toch wel boven aan. Mafia III vervolgens omdat ik deze ook wel echt kon smaken, zelf al is het "totaal" iets anders. Mafia II zeker niet slecht, maar nooit echt het gevoel van 'ik wil echt blijven spelen'. Samen met het gegeven dat ik driving en shooting wat minder vloeiend aanvoelen vond tov Mafia en Mafia III.

Super street op ps4. Een mengeling tussen nfs underground en burnout.
Op minder dan 8uur (eerder 6) doorheen de carriere en overal 1st place.
Te makkelijk en te kort. Zat veel meer in.
Ook enkele bugs (bij een start van een bepaalde race, lig je op je dak)
Bij een upgrade voor je wagen, bv uitlaat, zit je tss 300 en 2000 credits. Echter beiden geven even veel extra performance.
Nog enkele trophies voor plat.

Volgende is waarschijnlijk fast&furious. Ben benieuwd

Anno 1404 ontdekt en de laatste dagen aan het spelen.
Fantastische game. 1800 al gespeeld? Moet je echt met alle DLC spelen. Voegt ongezien veel toe.
Was ook grote 1404 fan maar 1800 is echt next level. Aftellen naar 117 Pax Romana!

Hier op Switch Kirby and the Forgotten land uitgespeeld.
Next: Super Mario RPG en ondertussen nog octopath traveler en KC2 Deliverance.

Ik weet niet wanneer ik dit voor het laatst nog gedaan heb (laat staan: kon doen), maar ik heb gisteren heel de dag Keep Driving gespeeld. Helemaal verslaafd aan.

Fantastische game. 1800 al gespeeld? Moet je echt met alle DLC spelen. Voegt ongezien veel toe.
Was ook grote 1404 fan maar 1800 is echt next level. Aftellen naar 117 Pax Romana!

Hier op Switch Kirby and the Forgotten land uitgespeeld.
Next: Super Mario RPG en ondertussen nog octopath traveler en KC2 Deliverance.
Haha, dit vind ik geweldig om te zien! Jarenlang aan je onderneming gewerkt en nu wat meer tijd voor je backlog precies? Daar kijk ik zelf dus ook echt naar uit. :D

Haha, dit vind ik geweldig om te zien! Jarenlang aan je onderneming gewerkt en nu wat meer tijd voor je backlog precies? Daar kijk ik zelf dus ook echt naar uit. :D

Goh, is meestal 's avonds laat dat ik af en toe wat probeer te spelen. (en het dan vaak te laat maak).
Kirby, Mario RPG ook easy wins... relatief korte games :crazy:

Digimon world next order terug opgestart na de nieuwe digimon game aankondiging vorige week. Heeft toch altijd een verslavend effect op mij, zo nog een dingetje doen en dan stop ik, om zo dan weer een ingame dag verder te zijn.
Gebeurt niet veel dat games mij zo ver krijgen eigenlijk

Terug
Bovenaan