Welke game heb je laatst gekocht?

Er zitten toch altijd wel enkele interessante deals op de PS4 store, volgende aankoop Darkest Dungeons voor nog geen 3 euro

Vorige week is Kirby's Return to Dream Land Deluxe toegekomen om samen met mijn zoontje te spelen.
Morgen komt Metroid Prime Remastered toe.

Mount and blade 2 bannerlord voor de PS4, altijd fan geweest van deze sandbox RPG en wou wel eens checken of de overgang naar console goed is gelukt, behalve de vele korte laadschermen valt het voorlopig goed mee

2 jaar geleden tsushima gekocht op ps4 maar eigenlijk maar een uur of 2 gespeeld, weet al ni meer waarom zelfs. Waarschijnlijk dan weer nog een ander spel gekocht kort erna en dan pik ik het vorige moeilijk weer op...

Vandaag terug geinstalleerd op de ps5 en meteen de directors cut upgrade gekocht voor maar 10€. Nu moet ik het wel nog een kans geven en het uitspelen 😝

Steam Sales 2 weken na de aankoop van mijn Steam Deck? Yes please!

Death’s Door
Doom (2016)
The Forgotten City
Inside
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Outer Wilds
Yakuza 0

En nu is het wel even genoeg geweest met geld uitgeven 🙈. Genoeg strips, manga, board games, PS5-games, Switch-games en SD-games om mij het jaar door te komen (en de rest denk ik) 😂.

Genoeg strips, manga, board games,
I like this guy!! Welke manga hebt ge gekocht?

Ik heb 2 weken geleden de huidige full set van Hunter x Hunter overgekocht van iemand, never been so hyped!

Edit: Goeie keuze van game ook! Forgotten City is wel gratis op PS+ Extra nu denk ik, voor moest je dat hebben.

Steam sales is inderdaad ideaal als je net een steam deck binnen hebt.
XCOM2, Slay the spire en dorfromantik gekocht
De eerste 2 had ik al op ps4 maar de tv is 's avonds altijd bezet

Terug
Bovenaan