Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja dat is wel iets typisch er aan. Moet wel zeggen, je kan zonder enig probleem buiten een paar characters niet te kennen gewoon de 3de spelen. Deze is zo danig over the top dat het mss wel wat meer die Shwung heeft.. unsure?Ik geraak niet door de eerste… Er zit geen shwung in het spel: heel veel onderbrekingen door cutscenes.
Het is DE must-haveIk weet nog steeds niet waar deze game over gaat en wat ik moet verwachten, maar het voelde wel als een must have xD
. Maar je moet er inderdaad zonder voorkennis aan beginnen en alles op het gemak laten komen, dat is het beste! Wat ik je wel kan zeggen: het is letterlijk het “tegenovergestelde” van Bayonetta 3
.Wombo Combo!! Nee maar dat is goed, ik ga er ooit eens tijd voor maken. Tis momenteel veel te druk en een gigantische backlog ook, maar ik ga er eens rekening mee houden. Ik speel niet vaak ( lees bijna nooit ) portable op de Switch, maar mss moet ik deze eens starten na GoW2, maar dan portable voor zo af en toe eens tussendoor, volgens mij is deze game daar perfect geschikt voor.Het is DE must-have. Maar je moet er inderdaad zonder voorkennis aan beginnen en alles op het gemak laten komen, dat is het beste! Wat ik je wel kan zeggen: het is letterlijk het “tegenovergestelde” van Bayonetta 3
.
+1 Zit ondertussen in chapter 2 en ben de open wereld aan 't verkennen.RDR2 op steam gekocht in afslag van de week. 't avontuur kan beginnen![]()
Met de Carrefour 2+1 actie:
God of War: Ragnarök (PS5)
Xenoblade Chronicles 3
Mario+Rabbids: Sparks of Hope
Ze hadden zelfs een aantal games niet binnen (waaronder Elden Ring), anders waren het er nog eens 3 geworden.