Welke game heb je laatst gekocht?

Tactical Breach Wizards

Fantastisch spel. Lijkt initieel een beetje op XCOM met turn-based combat maar is eerder een puzzel game met SWAT dressing. Leuke humor ook.

Ik zou graag de Lollipop Chainsaw RePop willen kopen maar blijkbaar is dat om een of andere reden niet te koop op de BE regio van PS Store? Als ik verander naar Duitsland/Frankrijk/Slovenia vind ik hem wel maar kan ik hem niet kopen :(

Heb me gisteren wel in de MM Ace Attorney Investigations voor PS4 gekocht voor 39.99 (met Miles Edgeworth)

Ik zou graag de Lollipop Chainsaw RePop willen kopen maar blijkbaar is dat om een of andere reden niet te koop op de BE regio van PS Store? Als ik verander naar Duitsland/Frankrijk/Slovenia vind ik hem wel maar kan ik hem niet kopen :(

Heb me gisteren wel in de MM Ace Attorney Investigations voor PS4 gekocht voor 39.99 (met Miles Edgeworth)

Inderdaad, vreemd. Lijkt een fout, want op pc en Xbox is ie wel gewoon beschikbaar

Zelf Warhammer 40K: Space Marine 2 en 1000xRESIST gekocht op Steam

The Settlers New Allies op ps5, was in promo voor 19 euro. Geen slecht spel , enkel had ik naargelang de normen van de ps5 wel wat meer mogelijkheden verwacht. Kon evengoed nog een ps3 spel zijn.

Net binnen. Lets go.
IMG_1562.jpg

Halo master chief collection
P
c/steam deck in sales €9.99 (midden zomer, maar nu pas beginnen spelen)
Halfweg Halo CE, ergens toch wel memories, ergens wil ik er gewoon doorzijn haha. Vooral gekocht omdat ik enkel Combat Evolved heb gespeeld destijd, niet de anderen

Lara Croft GO
pc/steam deck in sales €1.99
leuk voor tussen door maar ook niet meer dan de 3-4u en €2 waard vond ik. Soms wat repetitief, maar gewoon ook niet geheel mijn ding. Die extra missies/caves/levels of zoiets na de 'main' ook niet aan begonnen.

Putt-Putt reist door de tijd
PC voor de dochter (denk €6.99)

Halfweg Halo CE, ergens toch wel memories, ergens wil ik er gewoon doorzijn haha
And another hallway.. wat een level design.
Met mijn broertje een jaar of 2 geleden erdoor gegaan en enkel maar uitgespeeld door dat spel non stop te roasten naar het einde toe :p

Halo CE - 7.5/10
Halo 2 - 6/10
Halo 3 - 8.5/10
ODST - 7/10
Reach 9/10

Halo 3 en Reach zijn echt wel peak co op shooters en maken heel die collectie wel zijn geld waard. Firefight mode in Reach ook met kapot geamuseerd. Max difficulty Grunt waves is een hilarische chaos dat iedereen eens moet ervaren.

Ot: Donkey Kong Tropical Freeze(Switch)
Wonder Boy Return Remix(steam)

Lollipop Chainsaw RePop op PS5

IT HAS ARRIVED. FINALLY! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (en nog steeds zo goed als ik me herinner)

Terug
Bovenaan