Welke game heb je laatst gekocht?

Nog niet gekocht maar heel waarschijnlijk wel heel binnenkort.

Castlevania Dominus Collection
De 3 castlevania's van de DS (Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin en Order of Ecclesia.) . Yes please! Vroeger deze kapot gespeeld op de trein.

Ik twijfel wel nog op welk platform. PC, Switch of PS5.

Edit: het is Switch geworden. Gaat leuk zijn op de Switch Lite!

Laatst bewerkt:
Ondanks dat de backlog veel te groot is en ik recent bij de afsluit van de Xbox 360 store veel te veel gekocht heb, alsnog deze gekocht.

Banishers: Ghosts of New Eden (Xbox Series)
Immortals of Aveum (Xbox Series)

Mafia: Definitive Edition
Ik ging een tijd niks kopen om de backlog wat af te werken maar voor €7.99 in de PS store kon ik moeilijk weigeren.

AC Syndicate. Stond aan 10 euro en heb Black Flag, Origins, Odyssey en Valhalla kapot gespeeld, dus overstag gegaan. Direct weer 3.5u gespeeld zonder een seconde te vervelen.

Ondanks dat de backlog veel te groot is en ik recent bij de afsluit van de Xbox 360 store veel te veel gekocht heb, alsnog deze gekocht.

Banishers: Ghosts of New Eden (Xbox Series)
Immortals of Aveum (Xbox Series)
Immortals of aveum die staat op gamepass , heb me er al kapot op gevloekt, zit ergens dik halverwege bij zo ne eindbaas.lukt me maar niet.

Star Wars Outlaws voor PS5 toch maar meegenomen voor 64.99 bij de MM gisteren. Vandaag wat gespeeld en is best ok. De sfeer is goed.

Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
Sherlock Holmes: Chapter One
The Sinking City

Alles samen voor € 12 op PS, daar kunt ge niet voor sukkelen!

X², X³, maar vooral Star Trucker.
allemaal in de steam space sale, die eerste 2 samen nog geen 2€, Star Trucker was iets van een 20€

Laatst bewerkt:
Bakeru
Astro Bot
Warhammer 40k: Space Marine 2

Gamepass om Space Trucker te kunnen spelen. :p
Nog aan het twijfelen om Test Drive Unlimited: Solar Crown ook te kopen

Terug
Bovenaan