Welke game heb je laatst gekocht?

RoboCop: Rogue City
Deed me heel hard denken aan de Die Hard trilogy op PS One. Had daar toen een demo van en dat was een stuk first Persoon shooting op die luchthaven.
Die demo niet grijs, maar zwart gespeeld in der tijd.

Dus beelden van Robocop gezien en gekocht. Gelijkenissen zin er wel vind ik.

Een paar jaar geleden gekocht op een beurs voor enkele euro's wegens nostalgie. Overleeft de tand des tijds helaas niet.

Deel 1: niet leuk zonder cheats
Deel 2: je verlangt steeds naar een GunCon en is niet leuk zonder cheats
Deel 3: onspeelbaar

Baldur's Gate 3, de physical ps5 versie vanop de Larian site. Ben benieuwd.
Verder ook de cyberpunk 2077 complete edition en de twee Jedi games voor ps5 :)

Jeukt ook om PCM eens terug aan te schaffen op PC om de evolutie te zien is geleden van PCM 12 .
M'n psn nick komt van toen was vroeger actief in het maken van Mods maar raakte uitgeblust bij 12.
Als je laatste PCM 12 was dan is het zeker de moeite om de nieuwe aan te schaffen.

Ik heb nu PCM 23 gekocht en de enige reden is omdat de World DB (db gemaakt door community) enkel updates doet voor de laatste versie.
Aan het spel zelf is er in een jaar nagenoeg niets veranderd wat niet verbaast.

Sinds 12 zijn er wel gigantische stappen gezet en de modding community is wel erg actief, vooral jonge Nederlanders en Belgen heb ik het gevoel.

Als je laatste PCM 12 was dan is het zeker de moeite om de nieuwe aan te schaffen.

Ik heb nu PCM 23 gekocht en de enige reden is omdat de World DB (db gemaakt door community) enkel updates doet voor de laatste versie.
Aan het spel zelf is er in een jaar nagenoeg niets veranderd wat niet verbaast.

Sinds 12 zijn er wel gigantische stappen gezet en de modding community is wel erg actief, vooral jonge Nederlanders en Belgen heb ik het gevoel.
Had vorig jaar eens gecheckt en vond de ridersmodellen en animaties niet zo verschillend tenopzichte ofcourse zal het ingame wel al beter zijn ... wat betreft de mod com heb dat wat uit het oog verloren vroeger actief op pcmdaily/pcmbenelux m'n laatste werk was de WMdb en daarna nog wat 'kleine' 3d modellen, daarmee dat ik voornamelijk naar de vormgeving kijk. ;)

Palworld, hidden gem.
220.000 spelers enkel op steam het eerste uur na release :oink:, terwijl het ook via gamepass pc/xbox te spelen is.

Survival-building, pokemon-like game.

Palworld, hidden gem.
220.000 spelers enkel op steam het eerste uur na release :oink:, terwijl het ook via gamepass pc/xbox te spelen is.

Survival-building, pokemon-like game.
Tja, 26euro voor iets te bezitten tov huren.
Als je weet dat het je ding is, makkelijk kiezen. Sterke steam reviews ook
Protagonists in any Pokemon-like game: As long as we stick together, we can do anything.

Protagonist Palworld: Commits enslavement, animal cruelty, poaching, murder, destruction of property, crimes against humanity (and every other species, for that matter), and unethical experimentation.

10/10

Tja, 26euro voor iets te bezitten tov huren.
Als je weet dat het je ding is, makkelijk kiezen. Sterke steam reviews ook
Ik heb idd gamepass maar heb het toch gekocht :)
Ookal omdat blijkt dat de gamepass versie nog achter loopt op de steam versie op dit moment blijkbaar.
De download was op mijn xbox ook maar 6.09GB en op steam meer dan 20 gig.

Palworld, hidden gem.
Hidden gem??? Game is 2/3 dagen uit (in early access dan nog ) en is enorm populair en letterlijk iedereen en zijn grootmoeder kent het :p

Een hidden gem is een (meestal) oude game die niet populair was maar steengoed is en vaak veel later pas naar boven komt. (het tegengestelde dus van wat Palworld momenteel is)

Gaat iemand die Tomb Raider I-III remaster kopen en spelen?
Twijfel om het op steam te kopen en desnoods te refunden. Ik heb redelijk wat nostalgie voor de originele 3 games en last revelation, maar de tank-controls zijn in mijn ogen zeer slecht verouderd.

De remasters zouden zogezegd een moderne controller-optie krijgen, maar ik ben sceptisch over hoe goed het zal spelen.

Terug
Bovenaan