Welke game heb je laatst gekocht?

Niet echt een game, maar toch game-gerelateerd: steamdeck oled ( nadat ik twijfelde om een playstation portal te halen)

Gekocht om alles van emulators te gebruiken, pc-indies en remote play voor playstation 5.

Chiaki4deck instellen is misschien even prullen met juiste bitrate in te stellen enzo, maar eens ge het netjes geregeld hebt... zeer nice!

Ik bedenk me dan wel hoe triestig Sony op software-niveau is. Enkele mensen die een stukje freeware maken, kunnen remote play VEEL beter en betrouwbaar doen werken dan ze zelf aanbieden via hun (desktop/android/iOS) app.

Ben nu Dragon quest 8 via pcsx2 aan het spelen(voor de 30ste keer ofzo) op 2x native resolution en het ziet er prachtig uit op OLED-scherm! :love2:

Hier jeukt het om PCM 23 aan te kopen, met het voorjaar voor de boeg zal dat er sowieso toch eens van komen dus kan er beter gebruik van maken nu hij on sale is.

Daarnaast ook Sekiro, vorige keer gerefund omdat ik de combat te moeilijk vond maar ondertussen onder andere Lies of P uitgespeeld en wel het gevoel dat dit dan ook moet lukken ?

Hier jeukt het om PCM 23 aan te kopen, met het voorjaar voor de boeg zal dat er sowieso toch eens van komen dus kan er beter gebruik van maken nu hij on sale is.

Daarnaast ook Sekiro, vorige keer gerefund omdat ik de combat te moeilijk vond maar ondertussen onder andere Lies of P uitgespeeld en wel het gevoel dat dit dan ook moet lukken ?
Jeukt ook om PCM eens terug aan te schaffen op PC om de evolutie te zien is geleden van PCM 12 .
M'n psn nick komt van toen was vroeger actief in het maken van Mods maar raakte uitgeblust bij 12.

Vorig weekend retro beursje gedaan, dan weekje ziek geweest, maar ik leef terug!!
Maar wat heb ik gekocht??? Niet zo veel en zotte dingen xD

- Dead Island: Riptide (PS3)
- Destroy All Humans: Path of the Furon (PS3)
- Psychonauts (PS2)
- X-Men Legends 2 (PS2)

aaaand sealed Jet Set Radio voor de Sega Dreamcast.

Deathloop

Benieuwd.... Gigantisch hoge reviews enerzijds, en anderzijds veel die hun afvragen vanwaar die hoge reviews komen.

Wrc 10 (ps5)
Tony hawks 1+2 (ps5)
Leuke tijden al mee gehad, Wrc 10 is wel het moeilijkste rally spel ik al gespeelt heb tot nu toe.

Terug
Bovenaan