Welke game heb je laatst gekocht?

Ruined King en Spiritfarer. Die laatste ooit redelijk wat uren gespeeld op Game Pass, maar heb geen lopend abo meer, dus ideaal om opnieuw te beginnen op de SD.

En mij nog laten overtuigen om Dave the Diver te kopen. In early access deze heel kort bij een streamer bekeken en kon me niet echt overtuigen. Maar na een “review” van diezelfde streamer bekeken te hebben (in combo met reacties in het algemeen) dan toch gekocht. Nog maar 5 uurkes ver, maar heel leuke game! Mooie pixel art en Bancho met zijn anime sushi cooking is 👌. Ik ben fan!

Dredge en Porject Zomboid in de Steam Summer Sales. Ben nog aan 't twijfelen over Surviving The Aftermath en Stray ook, maar mss ga ik die laatste liever spelen op PS.

Mark of the ninja nog eens herspeeld. Blijft goed
Dead space remake
Rayman origins + legends
Al deze games op de SD. Ben zot van dat ding

The Callisto Protocol gekocht in de MM voor maar € 10. Speel niet veel zo'n horrorgames en ik las dat deze toch veel verbeterd is na enkele updates dus ben benieuwd!

Fenyx Immortal Rising(PS4, bijna overal 10euro nu)
En Tomb Raider Legend, Anniversary en Underworld aan 97cent 't stuk met de steam sales.

Civilization 6. Met de steam sales gekocht voor 6€ en na de eerste dag de volledige dlc bundel gekocht voor 28€

T'is mijn eerste civ game en ik heb er nu al 41u opzitten op 5 dagen tijd -_-
Na een dag had ik ook Unciv afgehaald voor android, wat compleet 100% gratis is (geen pay to win bullshit) en gebaseerd op civ 5. Da's voor tijdens het werk...

kdenk dat ik een nieuwe verslaving heb :unsure:

Terug
Bovenaan