Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeZit er nu LTE op de fenix 7?
Merci
Begrijpbaar, alhoewel ik zeer te vreden ben van de fenix 7x saphire, maar ik kwam van de gewone fenix 5. Het is ook wel geen goedkope aankoop dus ik denk dat er wel veel zijn die bij hun 6 pro blijven of die nu goedkoper aankopen.Merci
Dan weet ik niet of ik van de 5x + naar de 7 ga. Denk dat ik dan eerder de 6 ga kiezen
Ben je dan niet beter af met een Fenix 6 Pro? Ik weet ook niet of er goede ondersteuning is van Suunto naar klimmers toe.Aan het overwegen om me een Suunto 9 baro aan te schaffen. Specifiek voor wandelen, trekkings, klimmen en waarmee ek men 4iiii viiiiva kan koppelen.
Tuurlijk, sta eerst buiten dan ga ik naar 'hardlopen en zoekt hij de gps '15 min? Dat is echt niet normaal. Eerste misschien redelijk obvious tip, maar sta je buiten of zit je binnen? Ander is mijn tip naar buiten gaan.
In vlagen.. spel is wel al meer dan 2j oud. Zal morgen nog een loopje doen. Was wel een bosrijke omgeving?Is het al lang? Als je de laatste updates draait en het blijft lang duren dan zou ik hem binnen steken voor herstel. 15 minuten is echt niet normaal. Ik gebruik al meer dan 7 jaar Garmin en heb verschillende modellen gehad en 15 minuten zoeken naar een GPS-signaal heb ik nog nooit meegemaakt.
Lijkt mij een geval van een niet geupdate epo file. Soms loopt het verkeerd via connect. Zelf file verwijderen en laten syncen via pc. Op Google kan je wel vinden hoe dat moet.15 min? Dat is echt niet normaal. Eerste misschien redelijk obvious tip, maar sta je buiten of zit je binnen? Ander is mijn tip naar buiten gaan.
Kmoet eerlijk zijn en zeggen dat ek niet de grootste Garmin fan meer benBen je dan niet beter af met een Fenix 6 Pro? Ik weet ook niet of er goede ondersteuning is van Suunto naar klimmers toe.

Gps eens laten 'soaken'; gps aanzetten en gewoon 30 minuten laten liggenVan mijn garmin forerunner duurt het soms 15min tegen dat hij het gps signaal gevonden heeft.
Upgedate en aan de pc gehangen, nog tips?
Van mijn garmin forerunner duurt het soms 15min tegen dat hij het gps signaal gevonden heeft.
Upgedate en aan de pc gehangen, nog tips?
Welk model is dat dan? Oudere of meer recent?
Mijn 945 heeft een fix van quasi zodra ik ermee buiten stap. Pakweg 3-4 seconden.
Hang eens aan je PC en update met Garmin Express?Forerunner 45.
Dat half uur soaken doet precies niet veel.
Fin de carriere dan?
Vorige week nog maar gedaan, daarjuist ook, maar geen update. Zal van de week nog eens zien.Hang eens aan je PC en update met Garmin Express?
Had daarjuist precies de verkeerde gequote.Vorige week nog maar gedaan, daarjuist ook, maar geen update. Zal van de week nog eens zien.
Was raar vandaag.