Fitness Tracker Garmin Polar Coros Fitbit Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

  • Garmin

    Stemmen: 126 56,8%
  • Polar

    Stemmen: 23 10,4%
  • Apple Watch

    Stemmen: 32 14,4%
  • Fitbit

    Stemmen: 9 4,1%
  • Samsung

    Stemmen: 14 6,3%
  • TomTom

    Stemmen: 4 1,8%
  • andere...

    Stemmen: 14 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    222
Thx voor alle tips Eniac! Heb intussen de venu 3s besteld. Komt normaal vandaag aan, spannend 🙂
Sorry dat ik te laat ben :S

Maar gaat zeker een leuk ding zijn. Ik heb zelf de eerste Venu gehad, heb daarmee mijn eerste loopavonturen beleefd tot en met mijn eerste marathon, dus die doen best wel hun ding op sportief vlak! En die OLED schermpjes zijn heel mooi.
 
Sorry dat ik te laat ben :S

Maar gaat zeker een leuk ding zijn. Ik heb zelf de eerste Venu gehad, heb daarmee mijn eerste loopavonturen beleefd tot en met mijn eerste marathon, dus die doen best wel hun ding op sportief vlak! En die OLED schermpjes zijn heel mooi.
Scherm ziet er idd meer dan ok uit. Moet wel nog effe wennen aan alles. Vorige was een samsung. Werkt toch weer net wat anders allemaal.

Vanavond al eens testen met badminton.
 
Is er een mogelijkheid om calorieën mee onder "mijn dag" te krijgen in de Garmin connect app?

Ik zie daar nu alleen mijn kcal af/bij door de link met MFP. Maar ik zou in mijn dag ook graag de kcal in rust zien, de actieve en de totale.

Ander vraagje ivm MFP. Is de betalende versie het waard? Heb nu de gratis versie. Bij Samsung gebruikte ik de ingebouwde food tracker, dus maar net overgestapt nu op MFP en 't is ook nog wat zoeken daar. Maar de reclame is precies toch vrij irritant.
 
Is er een mogelijkheid om calorieën mee onder "mijn dag" te krijgen in de Garmin connect app?

Ik zie daar nu alleen mijn kcal af/bij door de link met MFP. Maar ik zou in mijn dag ook graag de kcal in rust zien, de actieve en de totale.

Ander vraagje ivm MFP. Is de betalende versie het waard? Heb nu de gratis versie. Bij Samsung gebruikte ik de ingebouwde food tracker, dus maar net overgestapt nu op MFP en 't is ook nog wat zoeken daar. Maar de reclame is precies toch vrij irritant.
Screenshot_2024-02-24-08-54-55-08_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Bedoel je dit? Staat er toch gewoon bij?

Wat is mfp?
 
Bekijk bijlage 27342
Bedoel je dit? Staat er toch gewoon bij?

Wat is mfp?
Bij mij staat het er niet bij. Als ik kies om calorieen toe te voegen krijg ik alleen de kcal af/bij vanuit my fitness pall (mfp).

Ik kan het momenteel alleen zien via meer > gezondheidsstatistieken > calorieën. Maar dus niet in mijn dag. Daar krijg ik enkel de "cal bij/af".
 
Laatst bewerkt:
Tiens, ik zie dat dus ook niet in Connect zoals @Chelark007 het wel ziet. En als ik onderaan naar "wijzig mijn dag" ga zie ik ook geen optie om dat erbij te zetten.
 
Staat er bij mij ook gewoon tussen in “mijn dag”. En als ik erop tik, krijg ik de opdeling in calorieën in rust en aktief. Venu 2 SQ.
 
Hebben jullie eigenlijk een extra screenprotector voor jullie garmin? De venu 3s heeft gorilla glass 3. Is dit beetje ok zonder protector?
 
Tiens, ik zie dat dus ook niet in Connect zoals @Chelark007 het wel ziet. En als ik onderaan naar "wijzig mijn dag" ga zie ik ook geen optie om dat erbij te zetten.
Ik begin dus te vermoeden dat als je MFP gebruikt je enkel de "cal.bij/af" gaat zien in "mijn dag".
Wat wel beetje stom is naar mijn mening. Ik zie graag beiden.
 
Ik klim met de venu 2 en daardoor staat die vol krassen. Zolang je er niet mee gaat botsen tegen rots is alles ok. :unsure:
 
Iemand een idee over het volgende?

Paar dagen geleden gaan tennissen binnen en had gps aangezet. Hierdoor totaal geen realistisch resultaat qua afstand aangezien die binnen vermoedelijk slecht gps-signaal kan vinden.
Vandaag heb'k gps uitgezet om dit te vermijden (liever geen afstand resultaat dan een incorrect). Maar nu heeft die toch 200m afstand geregistreerd.

Kan ik dit op een bepaalde manier oplossen? (Die afstand verschijnt ook op strava en dat komt zo stom over als't niet correct is 🙂).
 
Iemand een idee over het volgende?

Paar dagen geleden gaan tennissen binnen en had gps aangezet. Hierdoor totaal geen realistisch resultaat qua afstand aangezien die binnen vermoedelijk slecht gps-signaal kan vinden.
Vandaag heb'k gps uitgezet om dit te vermijden (liever geen afstand resultaat dan een incorrect). Maar nu heeft die toch 200m afstand geregistreerd.

Kan ik dit op een bepaalde manier oplossen? (Die afstand verschijnt ook op strava en dat komt zo stom over als't niet correct is 🙂).
Heb je geen activiteitsprofiel die geen gebruik maakt van GPS?
Op mijn Coros heb ik 'Gym Cardio', dan schakelt ie GPS uit, maar blijft ie wel m'n hartslag meten.
 
Heb je geen activiteitsprofiel die geen gebruik maakt van GPS?
Op mijn Coros heb ik 'Gym Cardio', dan schakelt ie GPS uit, maar blijft ie wel m'n hartslag meten
Ja kan wel cardio kiezen ofzo, maar als'k de optie tennis heb lijkt me dat wel vreemd dat'k iets anders moet kiezen (ben nu net blij dat tennis eens erkent wordt als sport op mijn watch, was niet zo bij mijn samsung 🙂).

Maar ik kan ook in de tennis modus gps uitzetten. Alleen meet die dan afstand op basis van iets anders blijkbaar....
Dus ik vermoed dat die in cardio zelfde gaat reageren.
 
Ik ben op zoek naar een goede smartwatch voor alledaags gebruik en om te gebruiken bij het fietsen.

Mijn oog viel op de Forerunner 265.
Zit er binnenkort iets nieuws aan te komen bij Garmin of is dit nog een goede koop? Zijn er momenteel betere alternatieven in die prijsklasse?

Daarnaast vroeg ik me ook af of het mogelijk is om de Forerunner 265 te monteren in een stuurhouder op de fiets en door gebruik van een hartslagband zo zicht te hebben op je hartslag?
 
Ik ben op zoek naar een goede smartwatch voor alledaags gebruik en om te gebruiken bij het fietsen.

Mijn oog viel op de Forerunner 265.
Zit er binnenkort iets nieuws aan te komen bij Garmin of is dit nog een goede koop? Zijn er momenteel betere alternatieven in die prijsklasse?

Daarnaast vroeg ik me ook af of het mogelijk is om de Forerunner 265 te monteren in een stuurhouder op de fiets en door gebruik van een hartslagband zo zicht te hebben op je hartslag?
Goede aankoop prijs/kwaliteit; zijn jaar oud die modellen
 
Iemand die ervaring heeft met Whoop?

Hun low profile armbadje en veelheid aan data spreken mij aan, maar prijzig is het ook. Vraag me af of het de moeite is.

Zou graag willen dat Apple gewoon een armbandje maakt zonder scherm, puur voor sporters.
 
Terug
Bovenaan