Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaar dat ik alleen maar fysieke boeken koop: ik staar graag naar mijn kast en pluk er soms lukraak een boek uit om er eens door te bladeren. Ik zoek dan inspiratie op voor het volgende boek dat ik ga lezen en dan leg ik het op een stapel bij andere boeken die ik ook nog wil lezen. Ik heb ook wel wat tweedehandsboeken en daar staan soms krantenknipsels in over de schrijver of annotaties (bvb. eentje op een Oost-Duitse uitgave van de werken van Schiller van een Nederlander die het schandalig vindt dat de inleider Schiller wil recupereren voor de communistische zaak). Vroeger deed ik soms post-its tussen de bladeren bij interessante passages en had ik het idee opgevat om een soort citatenboek te maken, maar dat is helaas gestrand op de onvermijdelijke klippen van carrière en gezin. Wie weet, op mijn pensioen?Eerder deze week het 1500e e-boek gekocht. Iets minder indrukwekkend dan een fysieke bibliotheek natuurlijk.