Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
85 euro voor 3 boekskes, hallo kroket. Dat is normaliter genoeg geld voor 50 eboeken op Amazon.
Maar bon, eentje gratis en deze kosten in eboek variant toch evenveel.
Ik heb een reis geboekt naar Mexico en Guatemala om tempels te gaan bezichtigen dus wil me wat inlezen in de Maya cultuur.
Nu nog de tijd vinden om er effectief in te beginnen. Gelukkig is de reis zelf pas in November dus dan is het festivalseizoen al een tijdje achter de rug.
Voel me terug een 14-jarige met de laatste nieuwe Harry Potter boek. Dit is de 6e in de Market Wizard reeks, imo één van de beste reeksen ooit over Trading en trading success geschreven. Ik heb nog maar de proloog gelezen, dus zal nog moeten afwachten hoe goed deze is, maar kijk er wel naar uit. Ik ga de hoofstukken rantsoeneren, niet alles in 1x uitlezen.
De man van L.A. Confidential. Paar uitstekende boeken van hem gelezen maar vanaf This Storm (speelt in de jaren '40) was hij mij even kwijt. Nu dan toch fysiek de nieuwe gekocht. In een pre-Beatles Amerika raast detective Fred Otash langs een mix van fictionele en echte personages terwijl hij een halve apotheek doorspoelt met sloten gin & juice aan een tempo dat de gemiddelde drugsbaron in Dubai niet zou kunnen bijhouden. Je moet er voor zijn is de eindconclusie, duurt zo'n vijfentwintig bladzijden voor je in het ritme zit en het ritme zelf is zo'n beetje een personage op zich. De voorgaande trilogie over JFK en de mafia zou een goeie Netflix serie kunnen zijn, dit boek is quasi onverfilmbaar: we gaan plankgas door vele subplots, RFK Sr. en Nixon bekokstoven zoveel evil plannetjes dat je als lezer zelf soms niet meer kan volgen. Gestileerde speed op papier voor wie +500 pagina's wil doorbrengen in de Amerikaanse onderbuik van Halloween 1962 tot anderhalve maand later.
Zelf tijdens de Prime days alle Dungeon Crawler Carl boeken aangeschaft. For some reason wel bericht gekregen dat deel 4 pas 20 juli geleverd zal worden.