Renegadexxripxx
Well-known member
Raymond Feist - Wikipedia
Op de nederlandse versie van 2de hands het volledige Oeuvre van hem op de kop getikt. Had hier al een tijdje interesse in.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steps heb ik heel lang gelezen geleden, voor ik van de aanbeveling van DFW wist, het enige wat ik me er nog van herinner is dat het behoorlijk verontrustend was. Ik geloof dat Angels van Denis Johnson ook een andere aanbeveling was, die is zeer zeer zeer sterk aan te bevelen. Ik had Omensetter's Luck afgelopen weekend in mijn winkelmandje maar heb me kunnen beheersen, het gaat me lukken een jaar geen boeken te kopen. Waarschijnlijk gaat mijn eerstvolgende aankoop wel een boek van Gass zijn, Dalkey brengt ergens in het voorjaar eindelijk een nieuwe editie uit van The Tunnel, reeds zeer lang out of print.Ik heb geniepig een van mijn verplichte kantoordagen in een halve dag veranderd om het er van te nemen in de namiddag verlof te pakken en 't stad in te trekken.
En wat doet men dan? De Slegte bezoeken.
I. (Stephen Dixon): al lang een white whale, mijn hart maakte een vreugdesprongetje toen ik hem zag staan.
Steps (Jerzy Kozinski): beredeneerde gok. Ooit aangeraden door David Foster Wallace in een column:
Haha, dat eerste boek van William H. Gass ben ik toevallig nu aan het lezen. Ik wist al niet meer van waar ik het kende. En ik durfde onlangs in een recensie hier beweren dat ik me niet zomaar laat beïnvloeden door haar schrijversidolen.
Mein Name Sei Gantenbein (Max Frisch): nog steeds een karige keuze aan Duitstalige fictie in Belgische boekenwinkels. De meeste grote werken heb ik intussen wel al gelezen, dus schakel ik over op minder bekende boeken van bekende auteurs. Als iemand hedendaagse Duitstalige auteurs kent die aansluiten bij mijn smaak (en ik hopelijk nog niet gelezen heb), laat het me weten!
Schattenfroh staat op mijn to-read (ken ik van een goeie boekenpodcast "Life on Books", ook een aanrader trouwens). Die andere zet ik erbij!Steps heb ik heel lang gelezen geleden, voor ik van de aanbeveling van DFW wist, het enige wat ik me er nog van herinner is dat het behoorlijk verontrustend was. Ik geloof dat Angels van Denis Johnson ook een andere aanbeveling was, die is zeer zeer zeer sterk aan te bevelen. Ik had Omensetter's Luck afgelopen weekend in mijn winkelmandje maar heb me kunnen beheersen, het gaat me lukken een jaar geen boeken te kopen. Waarschijnlijk gaat mijn eerstvolgende aankoop wel een boek van Gass zijn, Dalkey brengt ergens in het voorjaar eindelijk een nieuwe editie uit van The Tunnel, reeds zeer lang out of print.
Uw smaak komt zeer goed overeen met de mijne dus een poging tot suggestie. Ik heb twee relatief recente Duitstalige boeken op mijn radar staan, allebei zelf nog niet gelezen:
Michael Lentz - Schattenfroh (veel succes als je die zou lezen lol)
Christian Kracht - Eurotrash
Boeken van Daniel Kehlmann zijn me ook al eens aangeraden.
Gisteren heb ik tweedehands Train Dreams gekocht. Dan kan ik eindelijk het Denis Johnson-vormige gat in mijn kennis dichten.Ik geloof dat Angels van Denis Johnson ook een andere aanbeveling was, die is zeer zeer zeer sterk aan te bevelen.