willydrama
Well-known member
Krak hetzelfde gevoel, kwam niet echt op gangNa een half uur afgezet, vond het een veel te vermoeiend gesprek tbh
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krak hetzelfde gevoel, kwam niet echt op gangNa een half uur afgezet, vond het een veel te vermoeiend gesprek tbh
Denk dat er gewoon wel wat sleet op de formule komt. Welke gasten er ook komen, Andries en vooral Alex blijven zichzelf en vallen daardoor in herhaling met hun verhalen/anekdotes etc.tough crowd
vond het best aangenaam eigenlijk
Denk dat er gewoon wel wat sleet op de formule komt. Welke gasten er ook komen, Andries en vooral Alex blijven zichzelf en vallen daardoor in herhaling met hun verhalen/anekdotes etc.
Hangt bij mij vooral van de gast af. Zowiezo interesseren die gasten in de muziekscène mij een stuk minder. Meestal skip ik die afleveringen ook.Denk dat er gewoon wel wat sleet op de formule komt. Welke gasten er ook komen, Andries en vooral Alex blijven zichzelf en vallen daardoor in herhaling met hun verhalen/anekdotes etc.
Ik heb er in het begin een paar overgeslaan, om dan achteraf te horen dat er bij zaten die echt wel de moeite waren (de Romeo's bvb).Soms denk je 'zou ik die skippen?'. Maar probeer het toch een kans te geven. Soms zeer verrassend interessant.
Ik kan de opmerking i.v.m. de herhaling van anekdotes wel begrijpen. Laat de hosts van de Nerdland podcast maar verder passeren! Jeroen en Lieven hebben we reeds gehad.

Idem dito. Perfect voor woon-werkIk heb er in het begin een paar overgeslaan, om dan achteraf te horen dat er bij zaten die echt wel de moeite waren (de Romeo's bvb).
Nu ben ik gewoon alles chronologisch aan het af gaan tot ik mee ben, en dan herbeluister ik al diegene die ik overgeslaan heb denk ik.
Ik zit nu aan ep123 met Frederik De Backer.
Ik denk dat ik er toch een 35-tal overgeslaan heb
Het zal nog lang duren vooraleer ik "mee" ben aangezien ik er enkel naar luister in de auto. 2x20 minuten op weg van en naar het werk.
- Romeo's = zieklachen 
Idem dito. Perfect voor woon-werk- Romeo's = zieklachen
![]()
Ge had dat veel eerder moete doen. Hun muziek is echt men ding niet maar zij zelf zijn hilarischIk blijf nog steeds hopen op Michiel Hendryckx. Toch een van de beste fotografen die er rondlopen in ons land, en gepassioneerd door alles. Bovendien een erg actief wikipedia-gebruiker.
Ik ben nu dan toch eens begonnen aan de aflevering met de Romeo's... Ik ben bijna in mijn broek aan't pissen van't lachen.
Ik ook. Ik ken die mens nie zo goed maar hij had toch boeiende verhalen.Kvond de Stijn wel een toffe terugkeer.