Welcome to the AA

Welcome to the AA

Ik was erbij, en die werd volgens mij wel opgenomen ja. Er was ook een kleine intro en dan pas werd er gestart aan de podcast zelf.
Of het een goeie podcast wordt weet ik wel niet, er gebeurde ook nogal veel actie op het podium die je dan niet zal kunnen zien, ik denk dat het een groot 'ge had erbij moeten zijn' gevoel zal geven :crazy:
Ik snap dat, maar vragen ze geen €35 voor zo’n podcast live? 😫

Ik was erbij, en die werd volgens mij wel opgenomen ja. Er was ook een kleine intro en dan pas werd er gestart aan de podcast zelf.
Of het een goeie podcast wordt weet ik wel niet, er gebeurde ook nogal veel actie op het podium die je dan niet zal kunnen zien, ik denk dat het een groot 'ge had erbij moeten zijn' gevoel zal geven :crazy:

Ik lees hierboven dan weer dat die van een vorig jaar op Nerdland nooit online gekomen is en dat zou ook wel kunnen volgens mij. Dus toch wat onzeker? We zullen moeten afwachten ...
Het zal enkel werken op youtube, de opname was pure chaos. Als podcastluisteraar zal je meer dan de helft niet begrijpen. :unsure:

Lap, morgen van Peel weer te gast.
Van alle vaste gasten mijn minst favoriete.

Veel lawaai, weinig inhoud.
Wanneer ze hem iets serieus vragen antwoordt hij meestal ontwijkend met slechte moppen.

Had tijd geleden beetje hetzelfde gevoel. Ik herinner me een podcast waar Andries hem meerdere keren iets vraagt over het vaderschap en het gesprek zelfs ongemakkelijk wordt omdat hij echt niets teruggeeft, maar deze keer is het wel de moeite.

Leuke verhalen over de Noordkaap.

Zijn Dakar-reis (en boek) blijft wel echt de topper, maar vind dit ook best aangenaam.

Van Peel en Agnew passen wel goed bij elkaar in dat opzicht dat ze vaak onnodig puberaal Engelse woorden tussen hun gesprek moeten gooien, en dat ze anno 2025 zowat de enigen zijn die zichzelf nog grappig vinden.

Had tijd geleden beetje hetzelfde gevoel. Ik herinner me een podcast waar Andries hem meerdere keren iets vraagt over het vaderschap en het gesprek zelfs ongemakkelijk wordt omdat hij echt niets teruggeeft, maar deze keer is het wel de moeite.
Idd, dat is het beste voorbeeld van wat ik bedoelde.
Deze keer viel het beter mee. Maar Andries moet toch soms een paar keer goed proberen.

Van Peel en Agnew passen wel goed bij elkaar in dat opzicht dat ze vaak onnodig puberaal Engelse woorden tussen hun gesprek moeten gooien, en dat ze anno 2025 zowat de enigen zijn die zichzelf nog grappig vinden.
Hoe Andries enorm bevriend is met Alex, dat zal ik nooit snappen. Tenzij dan dat ze 2 uitersten zijn.

De eerste keer dat ik Van Peel zag spelen viel het me super hard op hoe hard Alex zich aan hem spiegelt, of toch door hem heeft laten beïnvloeden. De hele persona op het podium heeft heel wat overlapping met die van Van Peel. Vooral de comedy afwisselen met ineens een stuk populistisch gezwets er tussen.

De eerste keer dat ik Van Peel zag spelen viel het me super hard op hoe hard Alex zich aan hem spiegelt, of toch door hem heeft laten beïnvloeden. De hele persona op het podium heeft heel wat overlapping met die van Van Peel. Vooral de comedy afwisselen met ineens een stuk populistisch gezwets er tussen.
Alleen is een Van Peel ietwat intelligenter dan Alex. ;)

Veel meer diepgang in die Van Peelt overleefts dan in Alex zijn shows.

Deze nog eens beluisterd en toch wel boeiende aflevering waar de focus toch inhoudelijker was dan wanneer Van Peel er is als gast op een jubilee aflevering.

Deze nog eens beluisterd en toch wel boeiende aflevering waar de focus toch inhoudelijker was dan wanneer Van Peel er is als gast op een jubilee aflevering.
Vond het ook een goeie aflevering -> toppunt van ironie wel als Michael en Alex zeggen dat de Denen aangenamer zijn dan de Hollanders, want de Hollanders zijn "zo luid"...

Terug
Bovenaan