Welcome to the AA

Welcome to the AA

Ben nu naar dat van Rob aan het luisteren. Vind ik prima, ik hoor die ook gewoon graag bezig.

Waar ik mij wel elke live aflevering meer aan stoor, is het zelfde openingsriedeletje. Komaan hé, als comedian moet je nu toch echt wel iets origineler uit de hoek kunnen komen.

Voor wie daar zit maakt het niks uit, maar de luisteraars zijn uiteindelijk toch het OG publiek, of ben ik de enige die dat vindt?

Nog eens sinds lang een aflevering bekeken. Ben wel fan van Yannick Noben, maar vond het te veel gaan over zijn loopbaan als militair. Had het liever gehad dat het meer over zijn comedy ging.

Nog eens sinds lang een aflevering bekeken. Ben wel fan van Yannick Noben, maar vond het te veel gaan over zijn loopbaan als militair. Had het liever gehad dat het meer over zijn comedy ging.
Ook nog eens beginnen luisteren. Ik was dan weer aangenaam verrast dat het vooral over het militaire ging. Alex en comedians hebben we op dat ander vlak al wel gehad (imo). Blij dat vooral Andries ook de vragen stelde. Het blijft toch frappant dat Alex er telkens in slaagt om zelf de wijsheid aan te brengen terwijl de 'expert' aan tafel zit.

Ook nog eens beginnen luisteren. Ik was dan weer aangenaam verrast dat het vooral over het militaire ging. Alex en comedians hebben we op dat ander vlak al wel gehad (imo). Blij dat vooral Andries ook de vragen stelde. Het blijft toch frappant dat Alex er telkens in slaagt om zelf de wijsheid aan te brengen terwijl de 'expert' aan tafel zit.
kan ook zijn dat ik al een aantal interviews heb gezien met Noben waar hij het heeft over zijn militaire loopbaan, waardoor ik niet echt veel nieuws heb gehoord.

En akkoord dat Andries de beste vragen stel en Alex, Alex is. Anderzijds had ik het gevoel dat er wel ruimte was voor grappig gelul, maar het kwam te weinig naar boven.

kan ook zijn dat ik al een aantal interviews heb gezien met Noben waar hij het heeft over zijn militaire loopbaan, waardoor ik niet echt veel nieuws heb gehoord.

En akkoord dat Andries de beste vragen stel en Alex, Alex is. Anderzijds had ik het gevoel dat er wel ruimte was voor grappig gelul, maar het kwam te weinig naar boven.
Haha, de dualiteit van hun luisteraars.

Luisteraar 1: "Anderzijds had ik het gevoel dat er wel ruimte was voor grappig gelul, maar het kwam te weinig naar boven."
Luisteraar 2: "Altijd Aleks met zijn mopkes en gelul tussendoor pffft"

Haha, de dualiteit van hun luisteraars.

Luisteraar 1: "Anderzijds had ik het gevoel dat er wel ruimte was voor grappig gelul, maar het kwam te weinig naar boven."
Luisteraar 2: "Altijd Aleks met zijn mopkes en gelul tussendoor pffft"
En ook bij de ene gast: graag meer grappig gelul, bij een andere gast stopt met lullen

Ik luister het liefst als ze gast hebben die ze kennen of er toch al een band is voordat hij/zij op de podcast komt.

Bij gasten waar Alex geen band mee heeft, heb ik ook het gevoel dat hij minder moet lullen omdat meer een random shoot van mopjes zijn.

Bij gasten die Alex kent is het gelul en mopkes meer gericht, waardoor ik het dan ook grappig zelf vind. Yannick Noben had zelf een paar keer een aanzet gegeven, waar Alex (en Andries) in mijn ogen te weinig mee gedaan hebben.

Dat stuk met Joost Van Hyfte was best een déjà vu. Daar kwam nu eens niet veel nieuws in.

Dit dus. Bovendien ook een ambetante vent om die teveel bezig te horen.

Ooh, ik hoor die net supergraag bezig. Komt allicht doordat zijn accent van hier in de buurt is, en ik toch wel verschillende interesses deel met hem. (koken/eten, veel 'projectjes', ...) En ik heb wel een gezonde curieusiteit ivm parenclubs eigenlijk..

Ik ben enkele maanden geleden begonnen met de Fokcast, en daar komt hij ook geregeld eens langs.

Wanneer zou de neveneffecten aflevering online komen?

Dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten.

Waarschijnlijk de 350e aflevering?

Is dat gezegd geweest dat die online gaat komen? Werd die zelfs opgenomen?
Was dat niet een Nerdland-festival exclusive?

Ik kan me herinneren dat WTAA nog al een live podcast gedaan had op het Nerdland-festival, en dat die toen ook niet online kwamen.

Jij bent toevallig gaan kijken? Of eerder speculatie?

Zou alleszins heel bizar zijn om uw meest geanticipeerde aflevering niet te capteren en uit te zenden. Laat ons dus hopen dat hij snel online staat!
Puur speculatie.

En uiteraard hoop ik heel hard dat hij online komt!

Jij bent toevallig gaan kijken? Of eerder speculatie?

Zou alleszins heel bizar zijn om uw meest geanticipeerde aflevering niet te capteren en uit te zenden. Laat ons dus hopen dat hij snel online staat!
Ik was erbij, en die werd volgens mij wel opgenomen ja. Er was ook een kleine intro en dan pas werd er gestart aan de podcast zelf.
Of het een goeie podcast wordt weet ik wel niet, er gebeurde ook nogal veel actie op het podium die je dan niet zal kunnen zien, ik denk dat het een groot 'ge had erbij moeten zijn' gevoel zal geven :crazy:

Ik lees hierboven dan weer dat die van een vorig jaar op Nerdland nooit online gekomen is en dat zou ook wel kunnen volgens mij. Dus toch wat onzeker? We zullen moeten afwachten ...

Terug
Bovenaan