Welcome to the AA

Welcome to the AA

Het stuk met Rob Vanoudenhoven was nochtans hilarisch absurd. Goed gelachen

Van die Hessels moet ik sowieso niet weten, dus heb ik grotendeels geskipt

Bij de live optredens zijn die constante onderbrekingen door Alex schijnbaar veel erger dan in hun reguliere podcast. Zo komt het bij mij toch over en het feit dat het publiek zich dan vaak in stilte hult, zegt ook genoeg.

Hessels lijkt mij zo een die vriendelijk doet in uw gezicht maar van zodra hij de kans krijgt u 1000 messteken in de rug geeft. Achterbaks ventje :unsure:

Hessels lijkt mij zo een die vriendelijk doet in uw gezicht maar van zodra hij de kans krijgt u 1000 messteken in de rug geeft. Achterbaks ventje :unsure:
In Alleen Elvis blijft bestaan kreeg je een breder zicht op de mens. Zei toen zelf dat hij vaak het label van ideale schoonzoon krijgt maar hij veel last heeft van agressie/frustratie momenten in het dagelijkse leven. Leek me wel een oprecht persoon. Kon ook bijna niemand iets weigeren waardoor hij eigenlijk zijn gezin verwaarloosde door bijna nooit thuis te zijn. Stelde zich alvast kwetsbaar op toen.

We zaten ooit aan de kaaien in A'pen en hij zat puur toevallig binnen gehoorsafstand met iemand te praten daar, idd geen ideale schoonzoon.

Idd, Jelle is de laatste jaren toch een ongeleid projectiel ze (die was vroeger niet zo volgens mij?). Amai.
Alex heeft niet veel moeten doen om de tijd te vullen.

Het stuk met Rob Vanoudenhoven was nochtans hilarisch absurd. Goed gelachen

Van die Hessels moet ik sowieso niet weten, dus heb ik grotendeels geskipt
Ik was daar live aanwezig.
Joris Hessels was wel nog leuk, maar niet zo interessant.
Rob was gewoon irritant en ik was blij dat het gedaan was, dit is een podcast voor alle duidelijkheid.

Terug
Bovenaan