Welcome to the AA

Welcome to the AA

Ik ben een luisteraar van het eerste uur, maar de laatste tijd zijn ze mij toch ook wat kwijt. Hun twee recente live shows beluisterd en die trokken echt op niks. Ik had nog enige hoop op iets interessant te horen bij Jeroen Wijnendaele maar ook dat draaide op een sisser uit.

Laatste echt interessante die ik beluisterd heb, vond ik die met professor Danny Praet. Al was Koen Schoors onlangs ook nog wel cva.

Idem, het was al lang een gewoonte van mij om elke maandag als eerste podcast van de week te starten met WTAA, op weg naar het werk of zo. Maar dat is de laatste maanden enorm verwaterd. Momenteel zit ik ergens halverwege de aflevering met Steven Van Herreweghe.
Ergens wel te begrijpen na een 350-tal afleveringen dat het aantal mogelijks interessante gasten op geraakt.

En ik ben onlangs ook begonnen met de Fokcast, daar zit ik intussen aan aflevering 138 van de 570.
Dus daar gaat veel "podcasttijd" naartoe.

Ik ben een luisteraar van het eerste uur, maar de laatste tijd zijn ze mij toch ook wat kwijt. Hun twee recente live shows beluisterd en die trokken echt op niks. Ik had nog enige hoop op iets interessant te horen bij Jeroen Wijnendaele maar ook dat draaide op een sisser uit.

Laatste echt interessante die ik beluisterd heb, vond ik die met professor Danny Praet. Al was Koen Schoors onlangs ook nog wel cva.
Podcasts toch nog altijd het best rond de keukentafel of in een studio.

Publiek zorgt toch vaak voor een mindere vibe vind ik.

Volgende maand wel de best mogelijke gasten, met de reünie van de Neveneffecten!

Ja, het publiek was niet echt goed te noemen ofzo. Alex deed ook nog wel meer zijn best om grappig te zijn in die typische manier van hem. Kwam hier - nog meer dan anders - over als irritante momenten waarop hij de flow van het gesprek ondermijnt.

Onlangs beginnen luisteren naar "achter de schermen" en het charmeert mij wel. Korte podcast en zelfkritiek/relativatie is nooit ver weg.

Best wel (onbedoeld) grappig dat ze in de aflevering van deze week het op moment van opname hebben over het nieuwe seizoen van DIW dat volgende week gaat beginnen terwijl datzelfde seizoen bij moment van release van de aflevering net gedaan is. :unsure:

Best wel (onbedoeld) grappig dat ze in de aflevering van deze week het op moment van opname hebben over het nieuwe seizoen van DIW dat volgende week gaat beginnen terwijl datzelfde seizoen bij moment van release van de aflevering net gedaan is. :unsure:

En Brusselmans proces dat ging beginnen en waar hij duidelijk wat zenuwachtig voor was.

goeie live deze? zou deze wel nog een kans geven gezien de gasten.

Enkel nog het eerste halfuur kunnen beluisteren. Wel cava voorlopig.
heb die ondertussen op de achtergrond opgezet. Valt mee maar geen hoogvlieger. Jammerlijk ook dat Voeten er (soms ongeïnteresseerd) zit terwijl die nog recentelijk daar geweest is in de studio. Terugkerende vragen/topics dus.

Ik skip deze live "podcasts" standaard. Heeft nog weinig met het concept te maken. Inhoudelijk zijn die altijd een stuk minder en de hosts lijken precies constant in entertainment modus. Ook bij andere podcasts trouwens, zoals Nerdland bv.

Ik skip deze live "podcasts" standaard. Heeft nog weinig met het concept te maken. Inhoudelijk zijn die altijd een stuk minder en de hosts lijken precies constant in entertainment modus. Ook bij andere podcasts trouwens, zoals Nerdland bv.
Idd bij Nerdland ook veel te veel kinderachtig gedoe, net zoals Alex idd al heeft die vooral het probleem dat hij veel te veel nutteloos onderbreekt

Van hun reeks live podcasts vond ik die met Vincent Voeten, Bert Janssens en Herman Brusselmans wel de beste. Heb deze over het verloop van gisteren en vandaag in de wagen beluisterd en in tegenstellingen tot de anderen heb ik deze wel volledig uitgeluisterd.

Bwa ik vond deze van vandaag eigenlijk echt nog goed. Bruno Beeckman was verassende interessant, Ben Seghers was een raar gesprek alsof Ben er maar half bij was en Ruben Van Gucht je kan zeggen wat je wil maar hij kan het wel uitleggen.

Ik vond die Van Gucht onlangs ook wel goed bij de podcast 'achter de schermen'. Zelfrelativering is hem duidelijk wel niet vreemd. Dat levert hem wat mij betreft pluspunten op.

Heb de laatste podcast afgezet na de flauwste mop ooit.
Gast: Wauw, lang geleden dat ik nog zo een welkomend applaus heb gehad!
Alex: *onderbreekt gast* bij mij deze ochtend op het wc nog!!! hahaha

De live uitzendingen zijn niets voor mij.

Terug
Bovenaan