Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin me op Spotify wel te ergeren aan de reclame voor die lampen (ik vermeld bewust het merk niet) die nu ergens lukraak in het midden er wordt tussengeflanst. Akkoord als dit helemaal aan het begin of het eind is, maar nu vind ik het storend. Als dit blijft duren, zal het YT met Sponsorblock worden.
Iedereen wel denk ik. Maar hoort nu eenmaal bij gratis content imo.
Nog eens een simpele MALM uitzending. Wel ontspannend.Kwam door de paasvakantie. Nu maandag zal er wel een nieuwe verschijnen, vermoed ik.
Wat is MALM?Nog eens een simpele MALM uitzending. Wel ontspannend.
man about life mWat is MALM?
Micro’s aan, lullen maar.Wat is MALM?
same here, erger me veel te veel aan Alex, die is toch veel van zijn sympathie van vroeger kwijt vind ik maar kan aan mij liggen.Ze zijn me kwijt. Vroeger gaf ik elke episode een kans maar nu start ik het niet meer op, tenzij een gast/onderwerp me zou triggeren.

Komende 5 weken krijgen we de opnames van de livetour
LIEVE VRIENDEN
Het werd nog eens tijd voor een update vanuit het WTTAA-kamp.
Ondertussen zitten we al in jaargang 7 van de podcast en we blijven ons verbazen over alles wat er gegroeid is uit dat uit de hand gelopen idee. De Parking Tour is al over halfweg, en het is ontzettend fijn om in die geweldige zalen te spelen, die dan ook nog eens bomvol zitten. Waanzin.
Naast het live show-gegeven komt er binnenkort nóg iets bij. Alleen… We mogen er nog niks over zeggen. Redelijk lame om het dan tóch te vermelden, dat weten we. Maar snel meer nieuws!
Los daarvan: dat voorlopig #geheimeprojectje zorgt ervoor dat we een dikke maand van huis zijn, en dus geen nieuwe afleveringen kunnen opnemen.
Daarom trakteren we jullie de komende vijf weken op de opnames en beelden van onze Parking Tour. Goeie gasten, goeie sfeer, maar vooral zoals altijd: een steengoed publiek. Zoals jullie dat al zeven jaar lang zijn.
TOT SNEL!
ALEX & ANDRIES
James HetfieldIdd, ze hebben een geheim projectje.
Door te vermelden dat ze een dikke maand van huis gaan zijn zou ik durven gokken dat ze naar bvb USA gaan en daar enkele internationale gasten gaan "interviewen".
Ik hoop dan op enkele bekende comedians, bvb Bill Burr, ...
Matty Matheson met William Boeva & Bokkie als special guest.Idd, ze hebben een geheim projectje.
Door te vermelden dat ze een dikke maand van huis gaan zijn zou ik durven gokken dat ze naar bvb USA gaan en daar enkele internationale gasten gaan "interviewen".
Ik hoop dan op enkele bekende comedians, bvb Bill Burr, ...