Welcome to the AA

Welcome to the AA

Lucie Baeten viel heel goed mee. Geen fan van haar werk maar de podcast was aangenaam om te luisteren. (In tegenstelling tot Veerle Baetens)

Das nu toch eens eentje die ik echt ga skippen. Geen zin in communistisch omhoog getorpedeerd wannabe BV'tje die ons de les komt spellen over Palestina en co.

Gisteren naar de Live in Kortrijk geweest en het viel heel goed mee.
Mijn niet podcast luisterende vrouw vond het ook goed. Een heel amusant eerste deel.
Bert Janssens en Vincent Voeten
Wat betreft het tweede deel ook een goede mix van humor en serieux
Herman Brusselmans

Persoonlijk was ik heel blij met de gekozen gasten.

De muziek stond wel veel te luid naar mijn gedacht.

Mijn niet podcast luisterende vrouw vond het ook goed. Een heel amusant eerste deel.
Herman Brusselmans

Hoelang duurde het?

Hoelang duurde het?
Aanvang rond 20u20 en het was afgelopen tegen 22u45. Er was geen pauze.

Hier en daar toch wel wat volk zien vertrekken. Volgens mij laten sommigen zich nog altijd vangen en denken ze dat het een comedyshow is.

Bon, deze ga ik toch ook skippen. Men is precies iedereen aan het uitnodigen waar ik niet naar kan luisteren. Alex en die 2 volksjury vrouwen, no thanks.

Wel 10 minuten geluisterd ofzo, maar boeide mij voor geen meter.

Bon, deze ga ik toch ook skippen. Men is precies iedereen aan het uitnodigen waar ik niet naar kan luisteren. Alex en die 2 volksjury vrouwen, no thanks.

Had ge doorgeluisterd had ge wel een boeiend inzicht van Alex gehoord: hij gaf zelf aan dat hij als comedian teveel de neiging heeft bij live podcasts om dooie momenten op te vullen met onnozele grappen en probeert er ook aan te werken.

Herman Brusselmans

Komen die van de Parking Tour eigenlijk ooit nog online? Of zijn dat echte one-and-done sessies?

Zal deze ook skippen. Nog genoeg andere te beluisteren.

Ik ben even gaan kijken en die €45 pp is mij toch iets teveel. Vorig jaar waren er ook shows tegelijkertijd of te laat wegens vol…

Terug
Bovenaan