Agony
Well-known member
De gaste ga ik toch een kans moeten geven en hopelijk zal ze me positief verrassen.Hans, deze week niet luisteren, NIET!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gaste ga ik toch een kans moeten geven en hopelijk zal ze me positief verrassen.Hans, deze week niet luisteren, NIET!
Het begin is lastig na 20 minuten wordt het wel beterDe gaste ga ik toch een kans moeten geven en hopelijk zal ze me positief verrassen.
Ik ben geen fan van Katrien van PR en haar andere aanwezigheden in tal van programma's maar nu een uur ver en vind het wel aangenaam luisteren.Hier loop ik toch ook in een ruime bocht omheen hoor
Thx! Maar gezien de gaste was ik dat ook helemaal niet van plan.Hans, deze week niet luisteren, NIET!

Ik vind ze heel nederig hier.Thx! Maar gezien de gaste was ik dat ook helemaal niet van plan.![]()
Ok danDas nu toch eens eentje die ik echt ga skippen. Geen zin in communistisch omhoog getorpedeerd wannabe BV'tje die ons de les komt spellen over Palestina en co.
Hoelang duurde het?Gisteren naar de Live in Kortrijk geweest en het viel heel goed mee.
Mijn niet podcast luisterende vrouw vond het ook goed. Een heel amusant eerste deel.
Wat betreft het tweede deel ook een goede mix van humor en serieuxBert Janssens en Vincent Voeten
Herman Brusselmans
Persoonlijk was ik heel blij met de gekozen gasten.
De muziek stond wel veel te luid naar mijn gedacht.
Aanvang rond 20u20 en het was afgelopen tegen 22u45. Er was geen pauze.Hoelang duurde het?
Had ge doorgeluisterd had ge wel een boeiend inzicht van Alex gehoord: hij gaf zelf aan dat hij als comedian teveel de neiging heeft bij live podcasts om dooie momenten op te vullen met onnozele grappen en probeert er ook aan te werken.Bon, deze ga ik toch ook skippen. Men is precies iedereen aan het uitnodigen waar ik niet naar kan luisteren. Alex en die 2 volksjury vrouwen, no thanks.
Wel 10 minuten geluisterd ofzo, maar boeide mij voor geen meter.
Komen die van de Parking Tour eigenlijk ooit nog online? Of zijn dat echte one-and-done sessies?Gisteren naar de Live in Kortrijk geweest en het viel heel goed mee.
Mijn niet podcast luisterende vrouw vond het ook goed. Een heel amusant eerste deel.
Wat betreft het tweede deel ook een goede mix van humor en serieuxBert Janssens en Vincent Voeten
Herman Brusselmans
Persoonlijk was ik heel blij met de gekozen gasten.
De muziek stond wel veel te luid naar mijn gedacht.
Ik vermoed dat ze die online zetten wanneer ze met vakantie zijnKomen die van de Parking Tour eigenlijk ooit nog online? Of zijn dat echte one-and-done sessies?
Zal deze ook skippen. Nog genoeg andere te beluisteren.Bon, deze ga ik toch ook skippen. Men is precies iedereen aan het uitnodigen waar ik niet naar kan luisteren. Alex en die 2 volksjury vrouwen, no thanks.
Wel 10 minuten geluisterd ofzo, maar boeide mij voor geen meter.
Komen online in mei dacht ik; dan gaan ze er even tussenuit dus ideaal ter opvulling dan.Komen die van de Parking Tour eigenlijk ooit nog online? Of zijn dat echte one-and-done sessies?