Welcome to the AA

Welcome to the AA

Ik vond die kerstaflevering met Hakim en Xander eigenlijk best wel goed, die met Soundos trouwens ook.

Heeft die nu serieus reclame vooraan geplakt? Ik dacht al dat er iets scheelde met mijn Spotify.

Beetje lame, Alex.
Ik kreeg op het einde franstalige reclame in de aflevering met Vermassen. Lijkt mij sterk dat ze zelf hiervoor gekozen hebben. Zou het niet kunnen zijn dat ze de mogelijkheid hebben om reclame in te lassen voor en na de aflevering, maar dat die door Spotify zelf aangeleverd wordt? Indien ja; dan vraag ik mij af waarom ik Premium heb...

Ik kreeg op het einde franstalige reclame in de aflevering met Vermassen. Lijkt mij sterk dat ze zelf hiervoor gekozen hebben. Zou het niet kunnen zijn dat ze de mogelijkheid hebben om reclame in te lassen voor en na de aflevering, maar dat die door Spotify zelf aangeleverd wordt? Indien ja; dan vraag ik mij af waarom ik Premium heb...
Is al het geval met andere podcasts, ik vind dat ook maar raar.

Ik heb ook premium maar krijg ook reclame ervoor of soms ertussen (hangt af van podcast tot podcast). Spotify gaat die uiteraard zelf aanleveren. Bij sommige engelstalige podcast krijg ik dan ineens nederlandse of franse reclame ertussen.

Miljaar, hun nord VPN reclame !

Absoluut geen probleem dat ze reclame maken maar kan het nog meer cringe en compleet gemaakt zijn.
Precies naar slecht toneel zitten luisteren.

Laatst bewerkt:
Miljaar, hun north VPN reclame !

Absoluut geen probleem dat ze reclame maken maar kan het nog meer cringe en compleet gemaakt zijn.
Precies naar slecht toneel zitten luisteren.
Dat was inderdaad echt een verschrikkelijk stukje.
Ze zaten ook nog echt in gesprek toen dat plots kwam.

Na een kwartiertje de aflevering met Veerle Baetens afgezet.
Iets te veel feminisme voor in de ochtend.

Ik probeer het straks nog eens.

Edit: 30 minuten geluisterd. Niets voor mij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan