Welcome to the AA

Welcome to the AA

Gewoon een hele goede muzikante die al met veel artiesten heeft samengewerkt. Komt ook heel rustig en aangenaam over in interviews imo.

Daar moeten verhalen inzitten om die 2u30 vlotjes vol te krijgen (en meer). De WTTAA afleveringen met artiesten waren voor mij toch altijd een schot in de roos. Patje was tot hiertoe de laatste zeker?

Vraag is, zijn Michael Shack en Trixie Whitley bekender dan Isolde? Alex Callier wil ik je sowieso wel geven, maar Ruben Block is de zanger/gitatist/frontman van Triggerfinger.
Miguel Wiels en Eric Melaerts lijken mij ook meer bekend.

Dat maakt 3. :woohoo:

Toffe gast inderdaad deze week. Dat zijn toch van die ontdekkingen waarbij je 2u (in stukken) zit te glimlachen in je auto terwijl je ernaar luistert. Ik heb goesting gekregen om z'n boek(en) te lezen.
Net 1 van zijn boeken uit " Bloedbad in Beringen " Leest als een sneltrein, boeiende personages en
kan me wel inbeelden dat er wat non-fictie in verweven zit. Verfilming zou me wel kunnen bekoren denk.
Bling Bling 1 ligt klaar.

Ik ben ook 1 van zijn boeken gaan halen. Aanslag in Antwerpen.

Ik denk dat die man na zijn passage in Welcome to the AA een plotse piek in zijn boekenverkoop gaat zien. 😄

Ik ben ook 1 van zijn boeken gaan halen. Aanslag in Antwerpen.

Ik denk dat die man na zijn passage in Welcome to the AA een plotse piek in zijn boekenverkoop gaat zien. 😄
Dat had ik als 1é moeten lezen in feite, maar is nog steeds uitgeleend in de bib hier.
Hij is nu toevallig halfweg nieuwste boek over cryptomobieltjes :thinking:
Idd File op de boekenbeurs voor de Jan.

Dat had ik als 1é moeten lezen in feite, maar is nog steeds uitgeleend in de bib hier.
Hij is nu toevallig halfweg nieuwste boek over cryptomobieltjes :thinking:
Idd File op de boekenbeurs voor de Jan.
Toch wel frappant dat de twee populairste thrillerauteurs van de voorbije jaren de voormalige persverantwoordelijke van Zaventem en de ambulancier uit Spoed zijn. ( Rudy Morren die Cisse speelde in de VTM ziekenhuisserie heeft twee van de best verkochte thrillers van de afgelopen jaren geschreven)

Blijkbaar is Boem Boem 1 bij ons in de bib binnen. Deze middag maar eens uitlenen. Ik ben er wel nieuwsgierig naar geworden.

Ik heb na jaren niet meer gelezen te hebben zelf een e-reader gekocht om ‘Bling Bling 1’ te lezen.

Memesvantstad, eerste 40 minuten nogal debiel, daarna wordt het beter. Waarschijnlijk totaal oninteressant als je buiten de fortengordel woont

Noem mij eens drie andere die populairder zijn. 😅Dan heb ik het niet over een Bent van Looy of Tom Barman of een Tamino of dergelijke die het gezicht zijn van hun band. Maar puur een gitarist, drummer, pianist?

Bruno Fevery, Mauro Pawlowski...veel verder kom ik toch niet.
Ge vergeet de grootste muzikant van België, Miguel Wiels.
En ja, dat is serieus. De andere zijn misschien gekender enz, maar Miguel is zonder twijfel de grootste, met wat die op zijn palmares heeft.

Wel een opgefokte aflevering met Fokke Vandermeulen. Ik vond het wel eens leuk om die een keer te horen, maar dit is de tweede keer dat die langskomt.

Die met Sara Leemans begon goed, maar dat Engels en af en toe naar puber neigende zaken waren me toch te veel.

Wel een opgefokte aflevering met Fokke Vandermeulen. Ik vond het wel eens leuk om die een keer te horen, maar dit is de tweede keer dat die langskomt.

Die met Sara Leemans begon goed, maar dat Engels en af en toe naar puber neigende zaken waren me toch te veel.
Heb die met fokke na dik half uur afgezet, wegens tijdsgebrek. Maar denk niet dat ik die zal verder uitkijken.

Vermoed/hoop dat de 'echte' gast niet kon en Fokke backup was?

Terug
Bovenaan