Wedstrijd

Wie Wint?


  • Totaal aantal stemmers
    12
Win deze wedstrijd door het juiste antwoord in te vullen.


Dit zijn de prijzen:

1) Goodiebag met coole stuff voor streamers, gamers, gaymers & zoomers en #so #much #more !
2) Doe het zelf CRISPR geslachtsverandering kit
3) Doe het zelf geslachtsverandering kit: een schaar voor de jongens en een https://nl.wikipedia.org/wiki/Penisvis voor de gurls 😎
 
Delete optie 7 ne keer!
En omg penisvissen zijn cool!

Ik lik de lelijke tattoo's van @recipe4hate zijn rug en ik ga zo maar door tot diep naar beneden toe, want ik word daar creatief van in tegenstelling tot het likken van @Nahrtent zijn tepels, maar dus altijd als ik @recipe4hate zijn lelijk getattoeerde rug lik, voel ik me een beetje meer op mijn plaats in het universum, al gaat dit gevoel van intesmimaal accurate kosmolocatie gepaard met een gevoel van Aardse desoriëntatie, je kan dit een beetje vergelijken met de traditie in de sfeer van het druggebruik van bepaalde Indianenstammen uit het Amazonewoud, zie bijvoorbeeld die lelijkaard met een frisbee in zijn bakkes, die likken ook aan pijlgifkikkerruggen, al is dat niet makkelijk met al die plastiek die in de weg zit, awel ja, dat doe ik dus ook, s Nachts als hij slaapt, bij @recipe4hate.

1200px-Cacique_Raoni_%282013%29.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welke prins is 5jaar dood vandaag?
Oei secondje, ik zie dat er hier al een duif aan het wenen is op mijn terras
 
Ik lik de lelijke tattoo's van recipe, want ik word daar creatief van, het is een beetje traditie in de sfeer van het druggebruik van bepaalde Indianenstammen uit het Amazonewoud, die likken ook aan pijlgifkikkerruggen.
Voor zover ik weet zijn r4h zijn tattoo's niet infused met drugs. Denk dat je zat was en de daklozen onder brug om de hoek op het einde van de straat in het dorp hiernaast aan het likken was.
 
Hoe lang ben je bezig geweest met over al die pollantwoorden na te denken? :unsure:
 
En dan nog eens iets hé, als het enige dat ge ons te bieden hebt, ne vieze worm is, die ze in bepaalde landen gebruiken als visvoejer, dan doen ik al nimmer mee. Ni dak een geslachtsverandering overweeg, maar dit is erover. Steekt uwe worm waar er wellicht nog andere wormen zitten.
 
Laatst bewerkt:
En dan nog eens iets hé, als het enige dat ge ons te bieden hebt, ne vieze worm is, die ze in bepaalde langen gebruiken als visvoejer, dan doen ik al nimmer mee. Ni dak een geslachtsverandering overweeg, maar dit is erover. Steekt uwe worm waar er wellicht nog andere wormen zitten.
Zo dacht Walter znz er ook over.

walter_zinzen_foto_thibault_gregoire.jpg


Grtz, znz.
 
  • Leuk
Waarderingen: KO
Terug
Bovenaan