ÉÉN We moeten eens praten

Herman De Croo

Well-known member
Best amusante serie. Niet om te bingen, maar wel 's avonds als je in de zetel zit.
Heel eenvoudig concept eigenlijk, alles wordt opgenomen in 1 appartement met slechts 2 acteurs.
 
Ik vind het ook wel amusant om 's avonds te kijken voor het slapengaan.

Voor de geïnteresseerden: ;vorig jaar heb ik ook State of the Union (https://www.imdb.com/title/tt8708280/) gezien. Beetje hetzelfde idee/concept maar in 10 afleveringen van 10 minuten. Stond op VRT.NU. Ik weet niet of het er nu nog opstaat.
 
Zijn ook maar 4 afleveringen van een half uurtje? vanavond al de laatste als ik mij niet vergis
 
Net in één keer uitgekeken op VRT NU.
Origineel verhaal in een leuke setting maar niet meer dan een tof tussendoortje. Wel een fantastische Rik Verheye, ik zie 'm graag spelen. 😁
 
Heel goeie acteerprestaties van allebei vind ik. Ik zie ze wel graag bezig, ik zou met plezier naar nog meer van hun avonturen kijken :p
 
Ik vind het ook wel amusant om 's avonds te kijken voor het slapengaan.

Voor de geïnteresseerden: ;vorig jaar heb ik ook State of the Union (https://www.imdb.com/title/tt8708280/) gezien. Beetje hetzelfde idee/concept maar in 10 afleveringen van 10 minuten. Stond op VRT.NU. Ik weet niet of het er nu nog opstaat.
Dat was wel sterk. Ook eens fijn om iets kort en krachtig te zien. 10 afleveringen van 50 minuten is toch vaak een grote opoffering van mijn kostbare tijd, dan is 10 x 10 minuten een verademing.
 
Dat was wel sterk. Ook eens fijn om iets kort en krachtig te zien. 10 afleveringen van 50 minuten is toch vaak een grote opoffering van mijn kostbare tijd, dan is 10 x 10 minuten een verademing.
Zolang ik geniet tijdens het kijken, maakt het toch niet uit of het 10x10 minuten, 10x50 minuten of 10x500 minuten zijn? Als ik geniet van een serie is de tijd die eraan spendeer nooit een opoffering.
 
Zolang ik geniet tijdens het kijken, maakt het toch niet uit of het 10x10 minuten, 10x50 minuten of 10x500 minuten zijn? Als ik geniet van een serie is de tijd die eraan spendeer nooit een opoffering.
Op zich niet, maar ik begin vaak niet aan een serie als die meerdere seizoenen loopt. Ik heb dat ook met boeken: ik wil de hele rit uitzitten en het is balen als het onderweg toch niet je ding is. Als de serie echter goed is, is het zeker geen opoffering waar ik tegenop zie.
 
Ik was positief verrast door deze miniserie, met plezier naar gekeken. Het had even goed (of beter) een film kunnen geweest zijn. Zeker niet helemaal hetzelfde, maar het deed me qua flow wat denken aan de film Trio (die in 1 take zou zijn opgenomen).
 
Terug
Bovenaan