Shttt! @Silence ! Niemand mag het weten of ze staan aan uw deur.
Ik wist dat ik iets vergeten was vandaag

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shttt! @Silence ! Niemand mag het weten of ze staan aan uw deur.
Ik wist dat ik iets vergeten was vandaag

Private banker zijn van een lottowinnaar die nog nooit zoveel geld bij elkaar heeft gezien zal wel een winstgevende business zijn zeker?Op HLN staat vandaag wel interessant artikel op ivm grote winsten, zou zou je jaarlijks 1,25M moeten betalen aan een private banker (1% van het bedrag of iets dergelijks stond er als voorbeeld) dus geld hebben kost ook wel wat geld...
Ze raden dan aan om die fee goed te onderhandelen
Maar die zouden er wel voor kunnen zorgen dat je meer uit je geld kunt halen dan je zelf kan doen.Begeleiding kan je voor kiezen, een private bank rekening is niet nodig (zou ik persoonlijk ook niet willen).
Je kan banken, adviseurs enzovoorts wel tegen elkaar uitspelen en dan zal die 1% misschien nog verlaagd worden naar 0,8% of zo he.Maar die zouden er wel voor kunnen zorgen dat je meer uit je geld kunt halen dan je zelf kan doen.
Nu ja, als die echt zoveel kosten als @Ruigen Das hier post, dan ook liever niet denk ik.
Dit dus. Mensen rekenen dan direct in absolute bedragen en denken dan van: €1,25M!?! Dieven!!! Profiteurs!!!Private banker zijn van een lottowinnaar die nog nooit zoveel geld bij elkaar heeft gezien zal wel een winstgevende business zijn zeker?
Maar 1% kosten lijkt me niet slecht als die private banker voor een rendement zorgt dat hoger ligt dan wat je zelf kan +1%.

Aan 6% interest is dat 54k per jaar of 4500€/maand. Zeker niet niets maar nu ook niet geweldig veel. Als je single bent zonder kinderen en je huis afbetaald is ok, anders zou ik toch nog even blijven doorwerken al zal het hoogstwaarschijnlijk 4/5 of halftime zijn.Als er 900k in men schoot geworpen wordt kan ik je met zekerheid zeggen dat ik niet meer kom opdagen op mijn werk. Zal ik naar Spanje trekken? Nope, absoluut niet. Ik blijf dan gewoon low profile kluizenaarsbestaan en doe wat ik wil. Het zou me sterk verwonderen dat ik niet voor de rest van mijn leven zou gezet zijn.
Is het dom? voor velen zeker. Voor mij is het een zegen
Vandaar dat je de begeleiding serieus moet nemen, zelfs in het artikel staat dat je die kost kan onderhandelen naar 0,25%Je kan banken, adviseurs enzovoorts wel tegen elkaar uitspelen en dan zal die 1% misschien nog verlaagd worden naar 0,8% of zo he.
Dat is zoals onderhandelen voor een rentevoet voor een lening.
Maar dat ze daar veel geld mee verdienen: Wees maar zeker anders deed men dit niet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12/06/euromillions-belga/
Per deelnemer was de winst in Olmen ongeveer 900.000 euro. Dat is een zeer mooie financiële meevaller, echter niet van die aard dat je eender wat kan doen he. Je leven zal veel comfortabeler worden en je kan iets beginnen opbouwen maar je gaat er niet ver mee springen in pakweg Monaco of Dubai.
True, maar tegelijk is het ook een bedrag dat het leven in vele gevallen niet significant zal wijzigen - voor een dakloze zou dat wel het geval zijn bvb. Dat kan ook een sterkte zijn vermits zo een bedrag je ook zal behoeden voor neveneffecten waar niet iedereen evengoed mee kan omgaan. 900k is leuk maar ook behapbaar zeg maar.900k zou ik perfect vinden. Voldoende om het huis af te werken, te beleggen en een aangenaam leven te leiden.
Ge moet toch ook al serieus uw best doen om dat geld er allemaal onverhoopt door te draaien. In totaal is dat bijna 11 miljoen. Inflatie of niet, steek de helft daarvan elke maand in een ETF en gebruik de andere helft om redelijk royaal te leven en nooit meer te moeten werken. Done.Eurodreams is ook wel interessant: 30k/maand en dat 30 jaar lang. Inflatie zal er stilaan wel aan vreten, maar geeft je ook genoeg mogelijkheid om een vrij comfortabel leven te leiden en je financiën veilig te stellen.
Ik zie toch veel mogelijkheden met 900k in mijn leven in een middenklassegezin: niet meer moeten sparen om nog aanpassingen te doen aan het huis maar meteen budget hebben om alles "op orde" te hebben. De mogelijkheid om meerdere (en duurdere) vakanties te kunnen doen per jaar, minder malen om die duurdere fles wijn, vaker op restaurant, vrouwlief die tijdelijk 4/5de wil werken is financiëel ook niet zo'n issue meer, ...True, maar tegelijk is het ook een bedrag dat het leven in vele gevallen niet significant zal wijzigen - voor een dakloze zou dat wel het geval zijn bvb. Dat kan ook een sterkte zijn vermits zo een bedrag je ook zal behoeden voor neveneffecten waar niet iedereen evengoed mee kan omgaan. 900k is leuk maar ook behapbaar zeg maar.
Oef, ik ben gelukkig niet de enige die 900k niet zomaar 'leuk' vind of denk dat het mijn leven niet significant zou veranderen.Ik zie toch veel mogelijkheden met 900k in mijn leven in een middenklassegezin: niet meer moeten sparen om nog aanpassingen te doen aan het huis maar meteen budget hebben om alles "op orde" te hebben. De mogelijkheid om meerdere (en duurdere) vakanties te kunnen doen per jaar, minder malen om die duurdere fles wijn, vaker op restaurant, vrouwlief die tijdelijk 4/5de wil werken is financiëel ook niet zo'n issue meer, ...
Dat is voor mij toch al wel significant genoeg.
Je kan uiteraard meer met 150 miljoen, dat is absurd veel geld. Je bent ook niet verplicht decadent te leven omdat je veel geld hebt. Je levensstandaard wijzigt wel en dat schept ruimte voor bepaalde uitgave die je voordien niet kon doen. Zoals een keer vliegen in business class of een weekendje weg naar NYC in plaats van aan zee.
Er is toch niemand die zegt dat 900k geen serieuze impact heeft? Wel dat 900k misschien niet voldoende is om ontslag te nemen en te rentenieren. Hangt van de situatie af natuurlijk maar als koppel met kinderen dat een woonlening heeft lopen is dat toch zeker niet genoeg voor beiden om nooit meer te moeten werken. En zelfs als het in principe wel genoeg is voor jouw situatie, er zijn er genoeg die meer wonnen en toch arm eindigen. Verstandig omgaan met zulke bedragen vraagt wel wat discipline. Wat veel mensen niet hebben.Oef, ik ben gelukkig niet de enige die 900k niet zomaar 'leuk' vind of denk dat het mijn leven niet significant zou veranderen.
Een wereldvreemde opmerking. Als je 5 mil staan hebt zal 900k niet veel veranderen nee. Maar voor 95% van de mensen is 900k toch veel geld die een impact zal hebben op uw leven.
Met 900k ga je inderdaad nog moeten werken - is het niet bij dezelfde werkgever dan wel elders of wie weet als zelfstandige ondernemer met die mooie kapitaalinjectie. Maar als iemand 100 miljoen wint, gaat die dan voor de rest van zijn leven cocktails achterover liggen slaan in St. Tropez? Werken voor het inkomen zal die niet meer moeten doen zoals de meesten van ons of wanneer hij "slechts" 900k zou winnen, maar hij zal toch wel een bezigheid willen hebben, terwijl het zorgvuldig belegde geld kapitaal blijft opbrengen.Er is toch niemand die zegt dat 900k geen serieuze impact heeft? Wel dat 900k misschien niet voldoende is om ontslag te nemen en te rentenieren. Hangt van de situatie af natuurlijk maar als koppel met kinderen dat een woonlening heeft lopen is dat toch zeker niet genoeg voor beiden om nooit meer te moeten werken. En zelfs als het in principe wel genoeg is voor jouw situatie, er zijn er genoeg die meer wonnen en toch arm eindigen. Verstandig omgaan met zulke bedragen vraagt wel wat discipline. Wat veel mensen niet hebben.
True, maar tegelijk is het ook een bedrag dat het leven in vele gevallen niet significant zal wijzigen - voor een dakloze zou dat wel het geval zijn bvb.
Er is toch niemand die zegt dat 900k geen serieuze impact heeft?
Mja hangt er maar vanaf wat je verstaat als 'significant wijzigen' imo. Als je nog steeds moet blijven werken, nog steeds in hetzelfde huis blijft wonen, ... veranderd je leven op zich niet zo hard. Maar het wegvallen van financiële zorgen heeft wel een serieuze impact op de kwaliteit van je leven. Veel minder stress, je kan gerust 4/5 werken, je kan wat meer genieten van meer luxe zaken, duurdere reizen, ...Pakt maar uwe jas gij.