Wat zou jij doen als je de lotto wint?

als de transactie niet is doorgegaan, is ze niet doorgegaan he. Als ge geen bevestigingsmail krijgt, is het niet geregistreerd. Dat is ook bij andere betalingen zo. Zoals die van Lottoa aanhaalt: als de kassa bij de Colruyt niet werkt, gaat ge ook niets mee krijgen en dat is ook zo online. Bij eenders welke online winkel gaat ge geen producten toegestuurd krijgen als uw betaling niet goed verlopen is. Dan is er gewoon geen contractuele verplichting. Lijkt me een beetje een hopeloze strijd: Lotta kan idd. niets aan een technisch mankement doen (buiten het zo rap mogelijk herstellen), dus als de app niet werkt, dan kan er gewoonweg geen betaling gemaakt worden, dus is er ook geen contractuele verplichting. Heel pijnlijk, maar ik had in zijn plaats de 50.000€ aanvaard. In principe moesten ze zelfs dat niet doen.

En het was al niet bijster slim om zolang te wachten om mee te doen. "Spur of the moment" kan ik begrijpen, hij zegt echter voor 100 EUR per maand mee te doen, dus hij doet zeer vaak mee. Zelf heb ik voor het maken van deze post al op de website gegaan om mee te doen met de volgende Lotto (4 miljoen aub!) want ik weet rekening te houden met de mogelijkheid dat er mankementen bij hen of bij mij kunnen voorkomen.

Imo heeft Yves zich in de voet geschoten met zolang te wachten en nog eens door die 50 000 niet te aanvaarden. Zie het niet gebeuren dat ie de zaak wint.

Er is geen bevestigingsmail verzonden, maar de belangrijkste vraag is of het geld voor de deelname van zijn rekening is gegaan of niet.
Het feit dat de loterij hem 50.000 euro heeft is eigenlijk schuld bekennen, dat kan in hun nadeel werken bij een rechtszaak.

Er is geen bevestigingsmail verzonden, maar de belangrijkste vraag is of het geld voor de deelname van zijn rekening is gegaan of niet.
Het feit dat de loterij hem 50.000 euro heeft is eigenlijk schuld bekennen, dat kan in hun nadeel werken bij een rechtszaak.
Yup. Ik ben volledig akkoord met @Tonerider op voorwaarde dat de betaling niet gelukt is.
Als die betaling wel gelukt is en ze hebben effectief hem 50k aangeboden dan is het een heel ander verhaal.

Of hij echt kans maakt? Geen idee. Het hangt van het de details af.

Laatst bewerkt:
Screenshotjes hebben ook weinig waarde he. Dat is iets te eenvoudig te manipuleren. Gefaalde transactie kan je waarschijnlijk ook wel triggeren. Kan je elke week gratis meedoen totdat je combi eens wint en dan stuur je je screenshots door

Dat ze een groter percentage besteden van hun inkomen lijkt mij logisch he, als 2 personen elke week 2x meedoen dan gaat dat meer doorwegen als je 2k net of 3k net hebt inderdaad.
Ik dacht eerst het zoveelste bs artikel maar op zich de voornaamste waarheid die ik er zou kunnen in vinden is wel dat het sowieso beter is voor europa/europese landen dat je laten we nu zeggen 142 personen 1 miljoen kan laten winnen ipv 1 persoon 142miljoen.
Dit gaat sowieso beter zijn voor de lokale economie en gaat inderdaad veel meer welvarende/algemene vooruitgang geven.
Iemand die 142m wint zal niet echt in europa blijven en zal het ook niet enkel opdoen in europa.

Ik heb de laatste weken maar liefst 5x (!) gewonnen met de lotto. Wat een luxe zeg. :cheer:
Ik moet nu nog MAAR 36€ opleggen. :unsure:

6€ - 4.5€ - 7.5€ - 3€ - 3€ = 24€

Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, dus ik heb het bij algemeen gezet.
Stel dat je morgen 150 duizend euro op je rekening hebt staan, je bent vrijgezel, hebt geen kinderen, bent van middelbare leeftijd en met geen wens om nog lang te leven. Wat zou je dan doen?

Ik ben van plan om te emigreren naar Zuid-Oost Azië, maar hoor graag waarom dit onverstandig zou zijn of dat er betere gedachten zijn.

Persoonlijk lijkt me een verhuis naar Thailand if zo Goedkoper leven, andere cultuur, goed eten en vooral beter weer.
Maar ook daar is 150K wel redelijk snel op als je niks meer doet.

Terug
Bovenaan