Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Als ik zie wat er momenteel op mijn spaarrekening staat, durf ik zeggen dat ik niet alles zal vergooien als ik de Lotto win. Ik zou perfect kunnen leven van de interesten denk ik, om maar een dom voorbeeld te geven. Waardoor ik dus aan dat geld niet aankom.
Dat zou toch ook zowat hier het plan zijn. Comfortabel kunnen leven van de interesten en opbrengst van vastgoed om dan niet meer te moeten werken.

Ik zou wel veel reizen. Laat dat nu juist mijn grootste hap uit mijn budget zijn. Ik heb heel de wereld gezien met mijn vriendin maar iedere reis was altijd 5k en meer op 2 weken tijd. Aan de andere kant is 125k per jaar ook 1.25 miljoen op 10 jaar tijd dus het zou wel eens snel op kunnen zijn.

ROFL

Laat maar, ik neem mijn woorden terug.
Al het geld is op na 10 jaar.

Enkel EuroMillions kan mij onderhouden 😀

Met 1 miljoen euro moet je nog niet zo zot doen om het op te krijgen, als je echt extravagant leeft.
Je hebt geen 125K nodig om een jaar van te leven hé. Maar als ge elk jaar 125K uitgeeft is het er op 8 jaar wel door.

Ik zou toch liever dan niet meer te hoeven werken (dat het een optie wordt ipv een noodzaak) , dan enkele jaren te leven zoals God in Frankrijk en dan op de straat te belanden :) (zoek dan maar eens weer werk als je jaren van de Lotto hebt geleefd)

1 miljoen euro is weinig als ge wilt veel dure reizen maken én er de rest van uw leven wilt van leven.

We hebben op onze verjaardag eens deelgenomen aan Euromillions+Dreams op een tripje in Frankrijk en wat gewonnen met de Franse loterij met Eurodreams.

Iemand enig idee of we dit in België kunnen ontvangen?
't Gaat om niet veel, maar als we kunnen vermijden om naar Frankrijk te rijden...
Anders zal 't eens een half dagje Auchan worden...

We hebben op onze verjaardag eens deelgenomen aan Euromillions+Dreams op een tripje in Frankrijk en wat gewonnen met de Franse loterij met Eurodreams.

Iemand enig idee of we dit in België kunnen ontvangen?
't Gaat om niet veel, maar als we kunnen vermijden om naar Frankrijk te rijden...
Anders zal 't eens een half dagje Auchan worden...
Voor zover ik weet kan je een loterij winst enkel afhalen in het land waar het loterijspel gewonnen is. Zal dagje Frankrijk worden.

Eindelijk na al die jaren heb ik voor het eerste eens een Lucky code juist! Ik dacht: Yes! 500€ 300€ gewonnen! :)
Het was 1,5€ :headshake:

Ik heb toch al meermaals met die code iets gewonnen, ook wel altijd de laagste bedragen 1,5 euro bij de lotto en ook al een paar keer 10 euro bij euromillions.

Mijn hart dat alweer sneller begon te slaan toen ik een mail had met 'je won met euromillions'.
Maarja 5,90 is weer beter als niets.
Weer opweg naar de max pot van 250M.

Met dit weer zou ik me als lottowinnaar toch wel gezegend voelen met een zwembad in de tuin. Ik heb er de ruimte wel voor, maar niet het geld.

Vraag: Waarom post hier niemand dat ze de echte grote lotto gewonnen hebben?
Antwoord: Je denkt toch niet dat het plebs hier ooit nog reageert of inlogt zeker !

Terug
Bovenaan