Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsook de US is niet echt een goed voorbeeld, daar maken ze de naam van de winnaar bekend (waarom toch, echt onbegrijpelijk, typical 'murrrica) en de financiële toestand van de meeste mensen daar is ook wat anders dan hier. In de US kan iemand snel van 100 naar 0 gaan, in België en de meeste Europese landen heb ge nog redelijk wat valnetten voor ge de dieperik in gaat.In België valt het nog wel mee met rechtzaken. Hier krijg je peanuts (tov de USA bijvoorbeeld) Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Ivm al de rest: grotendeels toch wel mee eens.
Veel mensen (zelfs ikzelf vermoed ik. Je kan dat gewoon echt niet inschatten) onderschatten dat toch heel hard wat het zou zijn om plots 656 miljoen op je rekening te zien verschijnen.
Zijn er dan BG'rs die buiten de top 10 van rijkste gemeentes wonen? Wat een paupers.Allez, eens met de grote pot meegedaan in de gazettenwinkel in 't dorp. Niet verschieten dat ik straks woon in het rijkste dorp van Vlaanderen hé.
Allemaal in de Kasteeltjeslaan van Ukkel.Zijn er dan BG'rs die buiten de top 10 van rijkste gemeentes wonen? Wat een paupers.
Mooie bedrag.Rollover. Maar 1 belg in rang 2 :
2,7M wow
Friday millions... Ik had wel verwacht dat ie vandaag ging vallen eigenlijk.Euromillions pot van 250 miljoen gaat naar de trekking van vrijdag 13 juni, weer heel toevallig. wedden dat die dan plots wel gaat vallen?
Zo'n bedrag zou ik perfect vinden om te winnen, om eerlijk te zijn. Niet absurd veel zodat het je hele leven compleet overhoop gooit, maar wel ruimschoots voldoende om een zeer comfortabel leven te leiden.Rollover. Maar 1 belg in rang 2 :
2,7M wow
Wat is daar nu “toevallig” aan? Het is en blijft een kansspel met een super kleine winstkans.Euromillions pot van 250 miljoen gaat naar de trekking van vrijdag 13 juni, weer heel toevallig. wedden dat die dan plots wel gaat vallen?
Heel dat artikel ruikt sterk naar AI, zeker met dat "samengevat" en de quote eronder in italics.![]()
EuroMillions: zóveel rente ontvangt de winnaar van 250 miljoen | Forbes België
Winst van 250 miljoen euro? Ontdek hoeveel rente dat elke maand kan opleveren met slimme beleggingen in vastgoed en levensverzekeringen.www.forbes.be
Als je het enkel op een huisje in de kempen gaat houden, is dat natuurlijk veel geld. Aan de andere kant van het spectrum kun je met 250 miljoen een dikke jacht laten bouwen en is het ook opSamengevat: wat levert 250 miljoen op?
Stel dat je dit doet en beslist om te leven van dat passief rendement: wat doe je in godsnaam met 580k/maand? Dat is een volledig afgewerkte gezinswoning per maand. Dat is een bedrag waarmee je zelfs met een behoorlijk extravagante levensstijl méér dan genoeg overhoudt op het einde van de maand.
- 100 miljoen in vastgoed = 333.000 euro/maand
- 150 miljoen in levensverzekering = 250.000 euro/maand
- Totaal passief inkomen = meer dan 580.000 euro/maand

Ik heb wel een zwak voor verhalen van gefaalde lottowinnaars. Veelal Britten uit de arbeidersklasse die, na een excuberante winst, vrij snel losgehen, dure shit kopen, in echtscheiding gaan, drugs gebruiken, trouwen met golddiggers en na een jaar of vijf bankroet en werkloos op café zitten met een blasé gevoel van: "ik heb het toch maar gehad".Als je het enkel op een huisje in de kempen gaat houden, is dat natuurlijk veel geld. Aan de andere kant van het spectrum kun je met 250 miljoen een dikke jacht laten bouwen en is het ook op
Hoe je het ook draait of keert, 50 miljoen of 250 miljoen. De levensstijl van vandaag, gaat niet meer die van morgen zijn.
Jambers heeft daar ooit een reportage over gemaakt. Zaten toen ook een aantal in die alles kwijt waren geraaktIk heb wel een zwak voor verhalen van gefaalde lottowinnaars
Euromillions pot van 250 miljoen gaat naar de trekking van vrijdag 13 juni, weer heel toevallig. wedden dat die dan plots wel gaat vallen?