Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel een zwak voor verhalen van gefaalde lottowinnaars. Veelal Britten uit de arbeidersklasse die, na een excuberante winst, vrij snel losgehen, dure shit kopen, in echtscheiding gaan, drugs gebruiken, trouwen met golddiggers en na een jaar of vijf bankroet en werkloos op café zitten met een blasé gevoel van: "ik heb het toch maar gehad".
Same met (voormalige) sterren zoals Michael Jackson, MC Hammer, Marvin Gaye, die ondanks dat ze een ongelooflijke stroom van inkomsten hebben of ooit gehad hebben, er in slagen om failliet te gaan. Bij sommigen, zoals Billy Joel was het doordat een vertrouwenspersoon hun vertrouwen had misbruikt, maar bij velen is het toch gewoon omdat ze meer uitgaven dan dat ze hadden of investeringen die verkeerd uitdraaiden.Ik heb wel een zwak voor verhalen van gefaalde lottowinnaars. Veelal Britten uit de arbeidersklasse die, na een excuberante winst, vrij snel losgehen, dure shit kopen, in echtscheiding gaan, drugs gebruiken, trouwen met golddiggers en na een jaar of vijf bankroet en werkloos op café zitten met een blasé gevoel van: "ik heb het toch maar gehad".
Legendarisch is het filmpje van Michael Jackson die gaat shoppen:Same met (voormalige) sterren zoals Michael Jackson, MC Hammer, Marvin Gaye, die ondanks dat ze een ongelooflijke stroom van inkomsten hebben of ooit gehad hebben, er in slagen om failliet te gaan.
Ik zou zeker niet alles kwijt spelen (ja ik kan dat nu al zeggen). Je moet uw geld goed kunnen beheren (nog voor je wint). En als je wint moet je nuchter kunnen nadenken. Geld uitgeven is veel gemakkelijker dan het behouden.Jambers heeft daar ooit een reportage over gemaakt. Zaten toen ook een aantal in die alles kwijt waren geraakt

Hedendaagse topvoetballers verdienen inderdaad miljoenen omdat ze goed op een balleke kunnen sjotten, maar voetbal is een geldmachine dus ergens logisch dat die lonen mee de lucht in gaan. Het is ergens ook een beetje zielig dat sommigen, die al vele miljoenen hebben, hun carrière dan nog willen afsluiten in Saudi-Arabië waar ze absurde bedragen krijgen. Dat is nog snel cashen voor ze te oud worden.Niks zo makkelijk als geld opdoen als de inkomstenstroom stilvalt. En als je niet met geld kan omgaan is het irrelevant of je nu arme clochard of multimiljonair bent. Alleen het speelgoed is wat duurder.
Iets 'schrijnend' vind ik altijd het verschil tussen wat voetballers (of sportmannen tout court) vroeger verdienden en hoeveel ze nu verdienen. Tuurlijk is dat logisch want nu zijn er veel meer televisierechten, streaming, internetverkoop van merchandise, grotere stadions, ..., maar bon.
Hier wat verder woont een oud-voetballer (man is nu midden 70) die in zijn tijd (dus 40/45+ jaar geleden) een goed betaalde international was. Woont in een mooi huis, is geregeld (lang) op vakantie, maar voor de rest leeft die als de meest doorsnee gepensioneerde Vlaming. Heeft na zijn voetbalpensioen ook nog redelijk wat moeten werken. Maar als je dan bedenkt wat die man had gekregen moest die heel wat jonger zijn geweest.
En als je dan nog verder gaat naar de tijd van bv. Rik Coppens, die mannen hebben wrs nog geen tienduizendste verdiend van wat toppers nu verdienen.
Je zou maar vloeken als oude ex-voetballer.![]()
Vraag en aanbodNiks zo makkelijk als geld opdoen als de inkomstenstroom stilvalt. En als je niet met geld kan omgaan is het irrelevant of je nu arme clochard of multimiljonair bent. Alleen het speelgoed is wat duurder.
Iets 'schrijnend' vind ik altijd het verschil tussen wat voetballers (of sportmannen tout court) vroeger verdienden en hoeveel ze nu verdienen. Tuurlijk is dat logisch want nu zijn er veel meer televisierechten, streaming, internetverkoop van merchandise, grotere stadions, ..., maar bon.
Hier wat verder woont een oud-voetballer (man is nu midden 70) die in zijn tijd (dus 40/45+ jaar geleden) een goed betaalde international was. Woont in een mooi huis, is geregeld (lang) op vakantie, maar voor de rest leeft die als de meest doorsnee gepensioneerde Vlaming. Heeft na zijn voetbalpensioen ook nog redelijk wat moeten werken. Maar als je dan bedenkt wat die man had gekregen moest die heel wat jonger zijn geweest.
En als je dan nog verder gaat naar de tijd van bv. Rik Coppens, die mannen hebben wrs nog geen tienduizendste verdiend van wat toppers nu verdienen.
Je zou maar vloeken als oude ex-voetballer.![]()
Als er niemand in is geïnteresseerd, gaan die lonen ook gewoon weer omlaag.Hedendaagse topvoetballers verdienen inderdaad miljoenen omdat ze goed op een balleke kunnen sjotten, maar voetbal is een geldmachine dus ergens logisch dat die lonen mee de lucht in gaan. Het is ergens ook een beetje zielig dat sommigen, die al vele miljoenen hebben, hun carrière dan nog willen afsluiten in Saudi-Arabië waar ze absurde bedragen krijgen. Dat is nog snel cashen voor ze te oud worden.
Vraag en aanbodAls er niemand in is geïnteresseerd, gaan die lonen ook gewoon weer omlaag.
Akkoord. Als ze meer willen verdienen moeten ze interesse wekken, zodat er meer geld wordt geschept.Klopt, is ook de enigste reden dat voetballers zoveel verdiener en badmintonners niks.
Daarom dat het mij ook zo stoort dat sommige vrouwelijke sporters liggen te zagen dat mannen meer verdienen. Die mogen misschien denken dat dat één of ander misogyn complot is, maar dat is gewoon omdat er niemand geïnteresseerd is in o.a. vrouwenvoetbal.
Is een OF-voetbaltornooi dan geen idee?Vrouwelijke OF-modellen en andere “gewone” modellen zullen ook door de band genomen meer verdienen dan hun mannelijke tegenhangers.
Met al dat geblur op de tv kunt ge geen bal meer zien.Is een OF-voetbaltornooi dan geen idee?
Er is momenteel nog geen datum bekend voor een nieuwe pot van 130 miljoen.Nu de EM pot is gevallen, tot de volgende 130M pot volgende week that is, wie speelt er mee voor de 4,5M pot van de lotto?
Zal ni lang duren, want ze wouden een 130M zetten, niet zo lang geleden, moest de grote pot vallen. Dus tijdens dat de pot heel hoog stond. En er zijn veel die toch afhaken als het 17M ofzo te winnen valt, 130M klinkt toch wat catchier eh. Ge moogt gerust zijn, het zal niet duren tot de pot op natuurlijke wijze aan 130M komt, tenzij ze hier meelezen uiteraard...en ook nog tis bijna zomervakantie, dan speelt iedereen net nog ietsje meer mee of voor meer trekkingenEr is momenteel nog geen datum bekend voor een nieuwe pot van 130 miljoen.
Ondertussen al een mailtje uitgestuurd: "f*ck you baas, ontsla me gewoon."En dan krijg je een mailtje binnen... :
![]()
Duizenden Noren denken even dat ze miljonair zijn na foutje van Noorse loterij: topvrouw neemt ontslag
In Noorwegen dachten duizenden mensen even dat ze miljonair waren na een foutje van de Noorse loterij. De topvrouw heeft zich verontschuldigd en intussen ook haar ontslag aangeboden. Dat bericht de Britse zender BBC na berichten van Noorse media.www.hln.be