Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dat toch niet aan de grote klok hangen.27,10 EUR gewonnen met Lotto, da's grootste bedrag gewonnen ooit voor mij.
Op naar de volle pot next time!![]()
Dat is iets wat altijd gezegd word bij het winnen van grote bedragen.Ik zou dat toch niet aan de grote klok hangen.
ik denk dat de raad misschien beter zou zijn dat je best zorgt dat de mensen het niet zien dat je een groot bedrag gewonnen hebt wil je er lang kunnen van genieten.Dat is iets wat altijd gezegd word bij het winnen van grote bedragen.
"Niet aan de grote klok hangen"
"Hou het voor jezelf, zelfs niet aan directe familie vertellen"
Maar als je een serieus bedrag wint, dan gaan de mensen dat toch wel snel aan je zien.
Je gaat toch dingen kopen, wat je normaal gezien niet zou doen of zou kunnen doen.
Ja, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.ik denk dat de raad misschien beter zou zijn dat je best zorgt dat de mensen het niet zien dat je een groot bedrag gewonnen hebt wil je er lang kunnen van genieten.
Ik denk dat dat toch sterk afhangt van je sociale kring. Hoeveel mensen heb je om je heen, wat voor mensen zijn het, etc.Dat is iets wat altijd gezegd word bij het winnen van grote bedragen.
"Niet aan de grote klok hangen"
"Hou het voor jezelf, zelfs niet aan directe familie vertellen"
Maar als je een serieus bedrag wint, dan gaan de mensen dat toch wel snel aan je zien.
Je gaat toch dingen kopen, wat je normaal gezien niet zou doen of zou kunnen doen.
Dat is ook de raad.ik denk dat de raad misschien beter zou zijn dat je best zorgt dat de mensen het niet zien dat je een groot bedrag gewonnen hebt wil je er lang kunnen van genieten.
Voor de eer he. O wait.Dat is ook de raad.
Maar dan is de vraag natuurlijk "waarom meedoen als je toch niks met het geld gaat doen?"
ik zou de blok kopen rond ons renovatieproject in een boerendorp. Dan zou ik alles platsmijten behalve ons eigen huis. Dat zou ik laten tillen en verplaatsen naar het midden van de nu in ons bezit zijnde blok. Maar ik zet het niet gewoon neer. Ik laat het een meter hoger zetten voor overstromingsgevaar tegen te gaan.Enkele bescheiden, maar toch iets beter dan "standaard", op verschillende locaties in verschillende landen. En maar reizen...Zou da eigenlijk gewoon in 1 kwats komen?
van 1k naar €126.001.000?
Ik ben wat torn tussen wat ik zou doen. Bescheiden en iets ferm maar klein zetten of iets a la Hemsworth zijn mansion.. groot verschil![]()

Als in coke en hoeren en dan de maandag terug gaan werken?Enkele bescheiden, maar toch iets beter dan "standaard", op verschillende locaties in verschillende landen. En maar reizen...
En zo een zot leven leiden zonder echt op te vallen.
Werken? Gewoon aan de buren vertellen dat je leefloon trekt en drugs verkoopt. Ze gaan zich dan ook geen vragen meer stellen bij die collectie exotische auto's.Als in coke en hoeren en dan de maandag terug gaan werken?
Dat is toch ook maar saai. Over wat moeten die mensen dan klppen.Werken? Gewoon aan de buren vertellen dat je leefloon trekt en drugs verkoopt. Ze gaan zich dan ook geen vragen meer stellen bij die collectie exotische auto's.
Over de vreemden wat verder in 't straat he, die doen waarschijnlijk dingen die niet mogen.Dat is toch ook maar saai. Over wat moeten die mensen dan klppen.
Euromillions, dat kan je volgens mij nooit verborgen houden voor mensen die dichtbij jou staan.Bij "kleinere bedragen" zoals bij de lotto zal dat nog wel lukken.
Maar wanneer je bij euromillions een deftig bedrag wint....

Goh ja, als ge 200 miljoen wint, kunt ge uw dichtste vrienden en familieleden ook wel een paar miljoen toesteken zonder dat je dat voelt zekerEuromillions, dat kan je volgens mij nooit verborgen houden voor mensen die dichtbij jou staan.
200 miljoen winnen, das toch van een andere orde dan de lotto winst, daar kan je de eventuele auto of woonst upgrade nog op een of andere onverwachte erfenis steken
Vraag mij af of je je sociaal leven en vriendenkring dan nog wat iet of wat kunt behouden, bij Euromillions winst. Rijk zijn is leuk, maar rijk zijn alleen is ook maar alleen?