Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik zou dat toch niet aan de grote klok hangen.
Dat is iets wat altijd gezegd word bij het winnen van grote bedragen.
"Niet aan de grote klok hangen"
"Hou het voor jezelf, zelfs niet aan directe familie vertellen"

Maar als je een serieus bedrag wint, dan gaan de mensen dat toch wel snel aan je zien.
Je gaat toch dingen kopen, wat je normaal gezien niet zou doen of zou kunnen doen.

Maar als je een serieus bedrag wint, dan gaan de mensen dat toch wel snel aan je zien.
Je gaat toch dingen kopen, wat je normaal gezien niet zou doen of zou kunnen doen.
ik denk dat de raad misschien beter zou zijn dat je best zorgt dat de mensen het niet zien dat je een groot bedrag gewonnen hebt wil je er lang kunnen van genieten.

ik denk dat de raad misschien beter zou zijn dat je best zorgt dat de mensen het niet zien dat je een groot bedrag gewonnen hebt wil je er lang kunnen van genieten.
Ja, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Of ga je dat geld op de bank zetten en er niks mee doen?
Van de moment dat je zaken gaat beginnen kopen waar je normaal gezien het geld niet voor zou hebben val je door de mand.

Ik denk dat dat toch sterk afhangt van je sociale kring. Hoeveel mensen heb je om je heen, wat voor mensen zijn het, etc.

Als je een grote sociale kring heb is de kans groot dat anderen het aan je zien. Is het klein, minder snel. Zelf heb ik een zeer kleine sociale kring.

Eigenlijk zou ik niet zo zot doen, lening afbetalen en een tweede wagen kopen.
En groot stuk aan mijn kinderen geven.
Ik zou wel kijken voor plastische chirurgie voor mijn overtollige huid weg te nemen.

Dat is ook de raad.
Maar dan is de vraag natuurlijk "waarom meedoen als je toch niks met het geld gaat doen?"

Bij "kleinere bedragen" zoals bij de lotto zal dat nog wel lukken.
Maar wanneer je bij euromillions een deftig bedrag wint....

:unsure: ik zou de blok kopen rond ons renovatieproject in een boerendorp. Dan zou ik alles platsmijten behalve ons eigen huis. Dat zou ik laten tillen en verplaatsen naar het midden van de nu in ons bezit zijnde blok. Maar ik zet het niet gewoon neer. Ik laat het een meter hoger zetten voor overstromingsgevaar tegen te gaan.

Natuurlijk graaf ik eerst de blok een drietal verdiepingen uit. Daar komt de garage, de opslagruimte en de bunker.
Eens de constructie af is, laat ik een park ontwerpen en aanleggen met volwassen bomen. Er komt een toegangslaan met hand gesmede poorten en hekwerk.

Langs het huis komt een tweede volume dat dienstdoet als werkruimte (denk garage, schrijnwerkerij, ...).

De rest moet ik nog bij elkaar dromen.

Zou da eigenlijk gewoon in 1 kwats komen?
van 1k naar €126.001.000?

Ik ben wat torn tussen wat ik zou doen. Bescheiden en iets ferm maar klein zetten of iets a la Hemsworth zijn mansion.. groot verschil :p

Zou da eigenlijk gewoon in 1 kwats komen?
van 1k naar €126.001.000?

Ik ben wat torn tussen wat ik zou doen. Bescheiden en iets ferm maar klein zetten of iets a la Hemsworth zijn mansion.. groot verschil :p
Enkele bescheiden, maar toch iets beter dan "standaard", op verschillende locaties in verschillende landen. En maar reizen... :love:
En zo een zot leven leiden zonder echt op te vallen.

Enkele bescheiden, maar toch iets beter dan "standaard", op verschillende locaties in verschillende landen. En maar reizen... :love:
En zo een zot leven leiden zonder echt op te vallen.
Als in coke en hoeren en dan de maandag terug gaan werken?

Bij "kleinere bedragen" zoals bij de lotto zal dat nog wel lukken.
Maar wanneer je bij euromillions een deftig bedrag wint....
Euromillions, dat kan je volgens mij nooit verborgen houden voor mensen die dichtbij jou staan.
200 miljoen winnen, das toch van een andere orde dan de lotto winst, daar kan je de eventuele auto of woonst upgrade nog op een of andere onverwachte erfenis steken :biglaugh:

Vraag mij af of je je sociaal leven en vriendenkring dan nog wat iet of wat kunt behouden, bij Euromillions winst. Rijk zijn is leuk, maar rijk zijn alleen is ook maar alleen?

Euromillions, dat kan je volgens mij nooit verborgen houden voor mensen die dichtbij jou staan.
200 miljoen winnen, das toch van een andere orde dan de lotto winst, daar kan je de eventuele auto of woonst upgrade nog op een of andere onverwachte erfenis steken :biglaugh:

Vraag mij af of je je sociaal leven en vriendenkring dan nog wat iet of wat kunt behouden, bij Euromillions winst. Rijk zijn is leuk, maar rijk zijn alleen is ook maar alleen?
Goh ja, als ge 200 miljoen wint, kunt ge uw dichtste vrienden en familieleden ook wel een paar miljoen toesteken zonder dat je dat voelt zeker :D

Terug
Bovenaan