Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik snap het niet bij Viking lotto, pot is volgens mij niet gevallen en toch staat het terug op default. Verleden week had ik eens gespeeld voor de maximum pot. Raar toch, tenzij je winst in de andere deelnemende landen niet kan zien?

Nu vrijdag 243 miljoen met euromillions.
Als je dat belegd in een "veilige" dividendportefeuille van laat ons zeggen 2.5% opbrengst heb je, na aftrek van de belasting erop, dus een win for life van rond de 8000euro....per dag :crazy: Het zou ook iets meer kunnen zijn, heb nogal veel belasting gerekend.

Ik snap het niet bij Viking lotto, pot is volgens mij niet gevallen en toch staat het terug op default. Verleden week had ik eens gespeeld voor de maximum pot. Raar toch, tenzij je winst in de andere deelnemende landen niet kan zien?
Er staat duidelijk op de website van de nationale loterij:
"De Jackpot van deze trekking werd buiten België gewonnen."

Als je dat belegd in een "veilige" dividendportefeuille van laat ons zeggen 2.5% opbrengst heb je, na aftrek van de belasting erop, dus een win for life van rond de 8000euro....per dag :crazy: Het zou ook iets meer kunnen zijn, heb nogal veel belasting gerekend.
Hij staat bijna op het maximum bedrag, 250 miljoen.

Er staat duidelijk op de website van de nationale loterij:
"De Jackpot van deze trekking werd buiten België gewonnen."
Waarom staat er dan 0 als je op de website van viking lotto results gaat kijken, daar staat het opgedeeld per land, en als je dan bij 'all' gaat kijken staat er geen enkele winnaar te zien. Soit het mag wel wat duidelijker wezen op die website die ik daar zeg

Edit, klopt, in Noorwegen gewonnen blijkbaar, die website is echt knudde azo

Dat is eigenlijk ver voorbij wat je nodig hebt om comfortabel te leven, maar zelfs met zo'n bedragen slagen mensen erin om het allemaal te verspelen. Ik lees dat soort verhalen wel graag. Niet uit leedvermaak, maar eerder uit een soort antropologische fascinatie.

Even de kansverdeling aan ChatGPT gevraagd.

IMG_1790.jpeg

Ik geef gisteren mijn lotto kaart mee voor de maandelijkse promotie, 7,5 spelen, 5 eur betalen. (euromillions)

Volgens de eigenaars van de kranten winkel is er een mail geweest met die promo in, maar deze zou niet op de ledenkaarten staan.

Nog iemand ook voorgehad? Ik heb mijn kaart idd meegegeven nav een mailtje van de NL...

Mail dateert van 22 maart, en volgens de mail zou deze promo op dat moment nog 10 dagen geldig geweest zijn...

Ik geef gisteren mijn lotto kaart mee voor de maandelijkse promotie, 7,5 spelen, 5 eur betalen. (euromillions)

Volgens de eigenaars van de kranten winkel is er een mail geweest met die promo in, maar deze zou niet op de ledenkaarten staan.

Nog iemand ook voorgehad? Ik heb mijn kaart idd meegegeven nav een mailtje van de NL...

Mail dateert van 22 maart, en volgens de mail zou deze promo op dat moment nog 10 dagen geldig geweest zijn...
IMG_1799.jpeg

Dit staat op hun website bij “Voordelen van de leden”.

Raar dat de Euromillions trekking resultaten van vrijdag 28/03/2025 nog niet bekend zijn op de site, het is nu zaterdag. Vroeger was dit vele sneller kort na de trekking zelf al.

Dat gebeurd wel vaker dat het even duurt voordat het op de site staat.
Maar het staat er toch op, de grote pot is er uit, gewonnen in Oostenrijk, ze hebben hel blijkbaar nig afgerond naar boven, 250 miljoen.
De vorige hoogste pot, 240 miljoen, was ook al uit gegaan in Oostenrijk.

Terug
Bovenaan