10 euro gewonnen
Wel 20 euro ingezet
Direct ingezet voor de pot van 217 mio! Resultaten uit het verleden garanderen mij 5 euro!
Dat is de goede mindset!
Winsten direct herinvesteren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 euro gewonnen
Wel 20 euro ingezet
Direct ingezet voor de pot van 217 mio! Resultaten uit het verleden garanderen mij 5 euro!
Het zou ook iets meer kunnen zijn, heb nogal veel belasting gerekend.Er staat duidelijk op de website van de nationale loterij:Ik snap het niet bij Viking lotto, pot is volgens mij niet gevallen en toch staat het terug op default. Verleden week had ik eens gespeeld voor de maximum pot. Raar toch, tenzij je winst in de andere deelnemende landen niet kan zien?
Hij staat bijna op het maximum bedrag, 250 miljoen.Nu vrijdag 243 miljoen met euromillions.
Als je dat belegd in een "veilige" dividendportefeuille van laat ons zeggen 2.5% opbrengst heb je, na aftrek van de belasting erop, dus een win for life van rond de 8000euro....per dagHet zou ook iets meer kunnen zijn, heb nogal veel belasting gerekend.
Waarom staat er dan 0 als je op de website van viking lotto results gaat kijken, daar staat het opgedeeld per land, en als je dan bij 'all' gaat kijken staat er geen enkele winnaar te zien. Soit het mag wel wat duidelijker wezen op die website die ik daar zegEr staat duidelijk op de website van de nationale loterij:
"De Jackpot van deze trekking werd buiten België gewonnen."
Dat is eigenlijk ver voorbij wat je nodig hebt om comfortabel te leven, maar zelfs met zo'n bedragen slagen mensen erin om het allemaal te verspelen. Ik lees dat soort verhalen wel graag. Niet uit leedvermaak, maar eerder uit een soort antropologische fascinatie.Nu vrijdag 243 miljoen met euromillions.
Als je dat belegd in een "veilige" dividendportefeuille van laat ons zeggen 2.5% opbrengst heb je, na aftrek van de belasting erop, dus een win for life van rond de 8000euro....per dagHet zou ook iets meer kunnen zijn, heb nogal veel belasting gerekend.
3,75!!!Zo, wie deed beter vandaag?
Op 26/03/2025 won je € 1,25 met Lotto!

Als ik naar mijn spel overzicht zie al 14x niets gewonnen, dus mijn moment komt nu zeker.
ChatGPT is toch fout ze: het moet zijn ofwel wint ge ofwel niet: dus 50%

Ik geef gisteren mijn lotto kaart mee voor de maandelijkse promotie, 7,5 spelen, 5 eur betalen. (euromillions)
Volgens de eigenaars van de kranten winkel is er een mail geweest met die promo in, maar deze zou niet op de ledenkaarten staan.
Nog iemand ook voorgehad? Ik heb mijn kaart idd meegegeven nav een mailtje van de NL...
Mail dateert van 22 maart, en volgens de mail zou deze promo op dat moment nog 10 dagen geldig geweest zijn...
Lukte dus niet in de winkel, blijkbaar