Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat "7 miljonairs in België"Mijn winst staat op "in uitvoering"
ist zoveel dat ze de briefkes nog aan het tellen zijn?
edit: rap de cijfers es gechecked, ik heb de 10 juist. Dat moet toch al iets opleveren, nee?

Die codes staan er al op die website op vorige pagina, maar aangezien mijn opslag van afbeeldingen al vol is hier zult ge zelf moeten gaan kijken, doorklikken naar de trekking zelf.Er staat "7 miljonairs in België"
Maar als ik mijn bonuscodes ingeeft controleert hij ze maar tot de 19e.
En idd nog "in uitvoering"
Ik voel het, ze zijn nog aan het kijken hoe ze hun mail moeten opstellen![]()
Ik heb gezegd dat ze gerust nog eens mochten proberen, ik had weeral maar eens alles juist maar ik vond de pot wat magerkes van deze keer. Dus gewoon gisterenavond nog vlug eens gebeld naar de nationale loterij dat ze dat kleingeld van deze keer niet moesten overmaken op mijn rekening. #bg-styleHoe langer je wacht met controleren, hoe langer je kan genieten van het idee dat je misschien wel eens bij de winnaars kan zijn.
De grote pot is weer niet uit heb ik gezien, dinsdag ren nieuwe kans.

De lotto niet winnen zodat je die banaan niet kan kopen?Tja, wat moet je er anders mee doen? Rot laten worden en even weinig over hebben?

Afgeschreven als beroepsetentje in de boekhouding?

Ik hoop alleen dat het niet weer zo fucking close wordt…..Vanavond 86 miljoen euro te winnen met euromillions!!!
Nog een uurtje en 20 minuten om in te zetten!