Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Mijn winst staat op "in uitvoering"

ist zoveel dat ze de briefkes nog aan het tellen zijn? :unsure:

edit: rap de cijfers es gechecked, ik heb de 10 juist. Dat moet toch al iets opleveren, nee?

Mijn winst staat op "in uitvoering"

ist zoveel dat ze de briefkes nog aan het tellen zijn? :unsure:

edit: rap de cijfers es gechecked, ik heb de 10 juist. Dat moet toch al iets opleveren, nee?
Er staat "7 miljonairs in België"

Maar als ik mijn bonuscodes ingeeft controleert hij ze maar tot de 19e.
En idd nog "in uitvoering"

Ik voel het, ze zijn nog aan het kijken hoe ze hun mail moeten opstellen 😎

Er staat "7 miljonairs in België"

Maar als ik mijn bonuscodes ingeeft controleert hij ze maar tot de 19e.
En idd nog "in uitvoering"

Ik voel het, ze zijn nog aan het kijken hoe ze hun mail moeten opstellen 😎
Die codes staan er al op die website op vorige pagina, maar aangezien mijn opslag van afbeeldingen al vol is hier zult ge zelf moeten gaan kijken, doorklikken naar de trekking zelf.

En idd de site van de NL kan het ni aan...

raymond-kan-het-nie-aan-in-de-gloria.png

Hoe langer je wacht met controleren, hoe langer je kan genieten van het idee dat je misschien wel eens bij de winnaars kan zijn.

De grote pot is weer niet uit heb ik gezien, dinsdag een nieuwe kans.

Laatst bewerkt:
Hoe langer je wacht met controleren, hoe langer je kan genieten van het idee dat je misschien wel eens bij de winnaars kan zijn.

De grote pot is weer niet uit heb ik gezien, dinsdag ren nieuwe kans.
Ik heb gezegd dat ze gerust nog eens mochten proberen, ik had weeral maar eens alles juist maar ik vond de pot wat magerkes van deze keer. Dus gewoon gisterenavond nog vlug eens gebeld naar de nationale loterij dat ze dat kleingeld van deze keer niet moesten overmaken op mijn rekening. #bg-style

Las tijdje terug... Indien je wint.. Zeg het tegen niemand, zelfs niet je kinderen of partner...
Heb zoiets van wrm, omdat je worst case scenario moet uitgaan dat die niet te vertrouwen zijn? Of omwille van het doorvertellen verhaal?

Ik was aan het speculeren op jackpot vandaag, lotje voor 2 trekkingen.
Bij die van vandaag had ik 4 cijfers op een combo, 36 euro en een sjiek. Vind dat eigenlijk niet zo bijzonder veel. Zal wel mijn hoogste winst zijn op EM ooit denk ik, en ik speel alle keer mee, moet je nagaan...

Terug
Bovenaan