Wat voor toilet heb jij thuis?

Wat voor toilet heb jij thuis?

  • Toiletpot vlakspoel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toiletpot diepspoel

    Stemmen: 31 32,0%
  • Urinoir

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hangtoilet

    Stemmen: 73 75,3%
  • Bidet

    Stemmen: 2 2,1%
  • Douche toilet

    Stemmen: 3 3,1%
  • Duoblok

    Stemmen: 6 6,2%
  • Seniorentoilet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Wij overwegen van een zwarte toiletpot te plaatsen, wat zijn de pro's en de contra's?
Er is maar 1 pro denk ik, en dat is dat het mooi in uw interieur staat.

Daarna zijn er alleen maar contra's. Het zal bijvoorbeeld een pak duurder zijn. Maar de genadeslag voor mij, is dit:
Real talk: als je de staat van je hydratatieniveau in de gaten houdt door even in de wc te kijken als je hebt geplast, of bijvoorbeeld om medische redenen moet kunnen zien welke kleur je urine heeft, bedenk je dan dat dat niet kan als je toiletpot zwart is.
Bron: https://www.badkamerxxl.be/blog/de-voordelen-en-nadelen-van-een-zwart-toilet
 
Wij twijfelen sterk aan een douchetoilet voor beneden in onze nieuwbouw. Serieuze meerprijs toch, maar denk wel dat het aangenaam is.
 
Wij twijfelen sterk aan een douchetoilet voor beneden in onze nieuwbouw. Serieuze meerprijs toch, maar denk wel dat het aangenaam is.
Voorzie de leidingen dat je die later nog kan zetten.

Desnoods via een opbouwmodule. Maar op die manier zet je u niet vast in de toekomst. En zo'n meerkost is dat ook niet om de nodige leidingen te voorzien in tegenstelling tot wat het kost om die douchetoilet te voorzien.
 
Voorzie de leidingen dat je die later nog kan zetten.

Desnoods via een opbouwmodule. Maar op die manier zet je u niet vast in de toekomst. En zo'n meerkost is dat ook niet om de nodige leidingen te voorzien in tegenstelling tot wat het kost om die douchetoilet te voorzien.
Je moet enkel een stopcontact voorzien; Douchetoiletten sluiten aan op normale aansluitingen voor de rest;
Warm water doen ze zelf dmv doorstromers, en de modellen die zogezegd op het "gewoon" warm water werken moet je niet nemen wat tegen dat die warm zijn ben je al lang klaar :)
 
Je moet enkel een stopcontact voorzien; Douchetoiletten sluiten aan op normale aansluitingen voor de rest;
Warm water doen ze zelf dmv doorstromers, en de modellen die zogezegd op het "gewoon" warm water werken moet je niet nemen wat tegen dat die warm zijn ben je al lang klaar :)

Ik zou denken dat je de wateraansluiting voor dit toilet al voorziet op de juiste plaats. Ik dacht namelijk niet dat die ingebouwd zit in de sjashvergaarbak of gemakkelijk hiervan af te koppelen is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan