DwightSchrute
Well-known member
Ik denk niet dat er een man bijt hond filmpje op yt staat die ik niet gezien heb, één van mijn persoonlijke favorieten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZuurdesemEr bestond zo ook een variant waarbij ge een soort deeg in uw bus kreeg met een recept erbij.

Het is niet meer denkbaar dat zoiets ongecensureerd op tv komt. Kijk dit aub. Het wordt nog beter als je weet dat die jongste via een leercontract bij die oudste werkte.
Die poppersscène op het strand (9:50) is één van m'n favoriete documomenten ooit. Een minuut lang kraamt die de ene na de andere oneliner uit, compleet onder de drugs op een strand waar mensen met kinderen zitten.
De kers op de taart is de aftiteling: "Eindredactie: [...] & J. Cristus die deze dag beschikbaar maakte"

Zuurdesem![]()
nl.m.wikipedia.org
Die kende ik nog niet, maar dit is toch pure In De Gloria.Ik denk niet dat er een man bijt hond filmpje op yt staat die ik niet gezien heb, één van mijn persoonlijke favorieten
Exact, zeker die sequence tussen 1:15 en 2:05Die kende ik nog niet, maar dit is toch pure In De Gloria.
Zet daar gewoon Frank Focketyn en Tom Van Dyck en je hebt een sketch.
"Ik zie die zelfs niet meer als een zwarte, maar als een persoon" is toch wel de topper.Exact, zeker die sequence tussen 1:15 en 2:05
De voorzitter die constant de laatste woorden van de secretaris herhaalt.
"Ik zou beginnen he met een berichtje te sturen"
"Met een berichtje te sturen he, met een berichtje te sturen he"
Deze is ook geweldig en vrij onbekend:
Dat bestaat nog steeds, min of meer.Een doorbel lijst (bv. van de voetbal bij de jeugd) - of hoe moet ik het noemen
Iedere speler/ouders kregen voor het seizoen een lijst met alle voetballertjes in volgorde en de vaste telefoonnummer erachter
Als de training/match dan niet doorging of wat later begon dan belde de trainer de 1e, die moest dan de volgende op de lijst bellen enzo verder tot de laatste terug naar de trainer moest bellen
Nu we het toch over GDPR-inbreuken hebben.Een doorbel lijst (bv. van de voetbal bij de jeugd) - of hoe moet ik het noemen
Iedere speler/ouders kregen voor het seizoen een lijst met alle voetballertjes in volgorde en de vaste telefoonnummer erachter
Als de training/match dan niet doorging of wat later begon dan belde de trainer de 1e, die moest dan de volgende op de lijst bellen enzo verder tot de laatste terug naar de trainer moest bellen
wij krijgen dat nog steeds maar dan wel enkel van de ouders die hiervoor toestemming hebben gegevenNu we het toch over GDPR-inbreuken hebben.
Wij kregen in het lager een lijst met alle namen, telefoonnummers, en adressen van de kinderen in hetzelfde jaar. Dat waren drie klassen, dus pak 60 mensen ongeveer.
Hilarisch, maar ook triest als je erover nadenkt. Je zal maar met je kinderen een leuk dagje aan het strand willen beleven en dan komt er zo'n marginaal je lastigvallen...
Het is niet meer denkbaar dat zoiets ongecensureerd op tv komt. Kijk dit aub. Het wordt nog beter als je weet dat die jongste via een leercontract bij die oudste werkte.
Die poppersscène op het strand (9:50) is één van m'n favoriete documomenten ooit. Een minuut lang kraamt die de ene na de andere oneliner uit, compleet onder de drugs op een strand waar mensen met kinderen zitten.
De kers op de taart is de aftiteling: "Eindredactie: [...] & J. Cristus die deze dag beschikbaar maakte"

Vooral de douane aan de grens met Duitsland. Om 1 of andere reden was die veel strenger dan de rest? Of dat vertelde men toch.Met al die verhalen van met x-aantal op de achterbank naar Spanje etc schiet het mij net te binnen: reizen door Europa met grenscontroles. Ik herinner mij nog dat wij als kleine gast altijd aangemaand werden door ons ouders om schoon te gaan zitten want de douane gaat er anders de auto uitpakken om te controleren he. Stonden daar aan de grens altijd wat mannen in uniform, met zo'n rijkswachterssnor te koekeloeren. Nooit moeten stoppen, dus ik zal braaf gezeten hebben.
Heb kleine 2 jaar terug het oude douane kantoor niet zo ver van mijn vrouw haar thuis aan de grens met Nederland weten afbreken. Als ik nu met mijn gasten de grens overrijdt merken die er niets meer van dat er een grens is. Nog een geluk dat je bij de terug keer in België die diepe put hebt dat je weet dat je terug in België bent.
)Op den booster naar de zee rijden om daar de marginaal uit te hangen en te gluren naar bikini's hun inhoud.Doet me d'r aan denken, wat deden johnny's nu weer vroeger in de zomer voor er dancefestivals waren ?

Paraderen op de dijk met Marina, rondcrossen in een Golf GTI van dancing naar dancing, stoer doen en whisky-cola's drinken in de Langestraat...Doet me d'r aan denken, wat deden johnny's nu weer vroeger in de zomer voor er dancefestivals waren ?
LOL. Wat een simplistische veralgemening ook. Dit is sexisme in zijn puurste vorm.Een vent zijn.
Echt wie vind die zaken toch uit
https://www.hln.be/carriere/doe-jij...t-een-van-deze-5-onaangename-dingen~a0f8713a/
Mansplaining kende iedereen al.
Maar een man die doorrateld is nu een manalogue.
Iemand onderbreken manterrupting.
Hepeating?? The fuck? Bropriating……..