Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn zus was 22 of zo toen ze voor de eerste keer tankte. Ze snapte niet waarom er maar 13l getankt was.Gezien aan het tankstation ‘niet tanken onder de 15 jaar’? Mijn moeder deed mij - omwille van haar brushing - vanaf een jaar of 10 altijd tanken als het te winderig, koud of nat was.
Tsja, dat moet ingewandeld worden.(En niemand die mij ooit 2 stappen op hakken heeft zien zeggen, zou de term "sexy" nog maar kunnen bedenken)
Mijn hospitalisatie verzekering én mijn ego zijn het daar niet mee eens!!!Tsja, dat moet ingewandeld worden.
De eerste 2 stappen zijn dat niet.
De 2000ste stap komt dat langzaamaan
De 20.000ste stap is dat er zeker.
Maar je moet wel doorzetten hé...
Wat ons direct terug brengt op iets dat nu niet meer zou kunnen :Mijn hospitalisatie verzekering én mijn ego zijn het daar niet mee eens!!!

BTW hierdoor eens gezocht omdat ik eens gelezen had van een boy meets world spin off. Die staat op disney+ en topanga is smoking hot!

Iets gelijk dit ? (is maar 5 jaar geleden ;p)Erotische films na 23u a 24u op een gewone zender. Of de trampoline meisjes van Jimtv zou nu ook ondenkbaar zijn![]()
Juuuuist. Mijn neef was ook eens mee op vakantie en die stuurde toen zo'n kaartje naar zijn grootouders.Postkaartjes sturen naar heel de familie als je ergens op vakantie was. En je had dan de normale versie voor de normale mensen en die met blote tieten voor die scheve nonkel![]()
Den eerste keer dat ik ging tanken (niemand had mij dat ooit uitgelegd) had ik die slang in het gat gestoken en de trekker ingedrukt maar direct gelost. De pomp maakte lawaai dus ik ging ervan uit dat er getankt werd. Niet gekeken naar de teller niets. Toen dat lawaai stopte, de slang terug op z'n plaats gehangen.Mijn zus was 22 of zo toen ze voor de eerste keer tankte. Ze snapte niet waarom er maar 13l getankt was.
- en stond er genoeg geld op je rekening voor meer dan 13l?
- euhm.....

Mijn eerste auto was ook nog met choque, zonder Servostuur. Eerste ritje thuis met die auto: auto verzopen blijkbaar. Maar dat wist ik niet. Op kosten van de garage waar ik m had gekocht wel een nieuwe batterij gekregen want ze dachten dat dat het probleem was, alleen was het in het begin precies wel altijd een platte batterij wat niet echt realistisch is.Waarschijnlijk al genoemd: auto's met een choke. Mijn ma had er zo een tijdje één toen ik in de lagere school zat. Ze kwam mij halen, maar kreeg hem niet in gang. "Dat maakt nu zo'n raar geluid?! *Poging om geluid na te doen* "
Uiteindelijk met de buren moeten meerijden.![]()

Waarschijnlijk al genoemd: auto's met een choke. Mijn ma had er zo een tijdje één toen ik in de lagere school zat. Ze kwam mij halen, maar kreeg hem niet in gang. "Dat maakt nu zo'n raar geluid?! *Poging om geluid na te doen* "
Uiteindelijk met de buren moeten meerijden.![]()
Nog naar een oude tweedehands gaan kijken toen ik net mijn rijbewijs had: manuele choke en een bak met 4 versnellingen.Mijn eerste auto was ook nog met choque, zonder Servostuur. Eerste ritje thuis met die auto: auto verzopen blijkbaar. Maar dat wist ik niet. Op kosten van de garage waar ik m had gekocht wel een nieuwe batterij gekregen want ze dachten dat dat het probleem was, alleen was het in het begin precies wel altijd een platte batterij wat niet echt realistisch is.![]()

Ah man bijt hond! Zoveel memorabele tv momenten. Ik quote die filmpjes nog wekelijks![]()
LE-GEN-DA-RISCH!vooral de gabbers uit scherpenheuvel, blijft epic tv!
Er bestond zo ook een variant waarbij ge een soort deeg in uw bus kreeg met een recept erbij. Het was dan de bedoeling van hier een stuk van te gebruiken om iets mee te bakken (ik denk een brood) en de rest moest ge dan terug aanlengen door volgens het recept deeg bij te maken en na vermengen te verdelen over een stuk of 5 porties die ge dan weer in evenveel andere brievenbussen ging steken met copies van dat recept bij. Zo had ge dus een deegketting dat in een boel handen was geweest.Weet niet of jij dat nog gekend hebt maar: kettingbrieven via de post.

Squidward only spreads the love, babe!Lijkt me nog iets voor @Squidward om -ik zeg maar wat- strychnine mee te verspreiden.
Eerder witlove, bitter en ongewild.Squidward only spreads the love, babe!
Altijd eerst de bittere kern van uitsnijdenEerder witlove, bitter en ongewild.