Wat nu niet meer denkbaar is...

Dit zijn 3 woorden die onmogelijk bij elkaar passen :crazy:.
Ja kon hem moeilijk beschrijven. Ik had een goede vriend uit het lager onderwijs die in het middelbaar een beetje de verkeerde kant uitging. Die was ook compleet gek van de VS en droeg zo'n mottige blauw en rode bomberjack van de Red Socks, speelde baseball, en werd gewoon zo'n too cool for school geval.

Geen idee wat ervan geworden is eigenlijk, misschien woont hij wel in de VS nu.

Misschien al eens gepost hier, maar erotische laatavond-films waren begin jaren 2000 nog wel te vinden.
Net als de Halloween-avonden met vier-vijf echte horrorfilms tot in de nacht gepresenteerd door Verheyen :love:.
Geen kinderhorror zoals Welp of Shaun of the dead-komedies, neen, The Thing en The Blob. Waarom ze er mee gestopt zijn, is me een raadsel. Reclamaties van bezorgde ouders?
Body horror heeft plaats moeten ruimen voor psychologische / jumpscare-horror met geesten of tig herhalingen van dezelfde franchises.

Misschien al eens gepost hier, maar erotische laatavond-films waren begin jaren 2000 nog wel te vinden.
Net als de Halloween-avonden met vier-vijf echte horrorfilms tot in de nacht gepresenteerd door Verheyen :love:.
Geen kinderhorror zoals Welp of Shaun of the dead-komedies, neen, The Thing en The Blob. Waarom ze er mee gestopt zijn, is me een raadsel. Reclamaties van bezorgde ouders?
Body horror heeft plaats moeten ruimen voor psychologische / jumpscare-horror met geesten of tig herhalingen van dezelfde franchises.
Juist.

Zo heb ik deze nog leren kennen haha:

Een kelner in een restaurant vermoordt zijn baas en verminkt diens vrouw en vlucht naar Zuid-Afrika, alwaar hij weer in een restaurant gaat werken. Daar verkracht hij een Zulu-vrouw, die besmet is met het Ebola-virus...

😅

Filmnight Special (1999-2004)​

Expres de film ervoor niet willen afzien met het excuus: ik neem het einde op. En dan maar hopen dat de ouders te lui waren om de VCR af te zetten.

Dag erna inspectie hoeveel minuten content effectief opgenomen was voor ze het door hadden.

Ene dat nu not done is: afval opstoken. Wij hadden vroeger gewoon een bak van 200ish liter bij de grootouders. Ouders brachten ook hun groter "proper" afval mee. En elke zondag ging de plastiek, karton en andere niet smerig afval gewoon in een gemetste oven in de tuin. Opfikken die handel.

Laatst bewerkt:
Bijna 10j geleden de beste week van leven meegemaakt. Een tijdje met gelachen van 'beter wordt het niet' , maar na zoveel jaren lijkt het idd vaak niet meer beter geworden te zijn.

Sorry voor de negatieve noot. Ik las de titel en moest er aan denken.

Blote tieten in reclame (bvb : http://www.culturepub.fr/videos/tahiti-la-pluie/)

Toch een teken van de toenemende preutsheid van onze maatschappij.
Ik denk dat zo ergens tussen de jaren '60 en '90 we hier in ons deel van de wereld een tijdelijke piek hadden in het accepteren van naakt en zo'n zaken. Als kind herinner ik me dat veel vrouwen, inclusief mijn moeder, al eens in monokini op het strand lagen.

Ik ken geen vrouwen van mijn leeftijd (midden 30) of jonger die dat doen.

Gelijkaardig: gezamenlijke kleedkamers in openbare zwembaden. Wel per geslacht, maar verder geen gêne. Nu volgens mij ook minder de standaard.

Wat ik hier zei over die films van die periode is ook zoiets: een compleet nutteloze naaktscène gewoon omdat het kon.

Terug
Bovenaan