Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of een bewijs dat je gewoon veel tijd bij leerkrachten spendeert?Best wel opvallend dat leerkrachten een rode draad blijven qua slechte herinneringen. Een bewijs dat tijden toch niet veranderen.
Zouden ze dan niet beter zorgen voor een positieve ervaring als je er toch zo lang bij zit?Of een bewijs dat je gewoon veel tijd bij leerkrachten spendeert?
het moet van 2 kanten komen heZouden ze dan niet beter zorgen voor een positieve ervaring als je er toch zo lang bij zit?
De volwassene zou toch meer effort mogen doen dan het kindhet moet van 2 kanten komen he
Kom @Remake , we gaan toch niet doen alsof het leuk moet zijn om de ganse dag voor een bende ettertjes te staan (als ik neutraal kijk naar hoe ik en mijn klasgenoten waren vroeger durf ik dat gerust te zeggen) en alles tot in der treure te herhalen.De volwassene zou toch meer effort mogen doen dan het kind
Ik zou dat eigenlijk nog wel leuk gevonden hebben op de manier waarop ik naar school ben geweest.Kom @Remake , we gaan toch niet doen alsof het leuk moet zijn om de ganse dag voor een bende ettertjes te staan (als ik neutraal kijk naar hoe ik en mijn klasgenoten waren vroeger durf ik dat gerust te zeggen) en alles tot in der treure te herhalen.
Geniaal, hoe dat ik daar nooit aan gedacht heb!je overging op mondelinge examens zodanig dat je geen toetsen meer moest verbeteren.
Ah, je unlocked weer een memory.Legerke spelen in provinciedomein met bb guns en kretsers. En op wielrenners knallen. Op Halloween kretsers nr de scouts gooien en weglopen. Of onder rijdende wagensdat was niet slim van Bertrand.
![]()

Hier was het met kurken dat we schoten. Maar hoe langer de buis hoe harder die aan kwamen. Ook nog serieuze blauwe plekken van gehad.Ah, je unlocked weer een memory.
Een blaaspijp maken van een stuk elektriciteitsbuis en dan pijltjes rollen uit magazines en daarna op van alles en nog wat schieten. Het leukste was zo op van die vliegenramen schieten. Die pijltjes boorden dan een gat erin en bleven steken. Achteraf heeft het wel eventjes gestormd toen de buren aan de deur kwamen klagen dat hun vliegenramen vol gaten zaten![]()
Hah idem. Zot hoeveel isomo je daar in opgelost krijgt.Napalm maken.
Wij maakten het nog wat boeiender door in die papieren pijltjes een naald te steken door de puntAh, je unlocked weer een memory.
Een blaaspijp maken van een stuk elektriciteitsbuis en dan pijltjes rollen uit magazines en daarna op van alles en nog wat schieten. Het leukste was zo op van die vliegenramen schieten. Die pijltjes boorden dan een gat erin en bleven steken. Achteraf heeft het wel eventjes gestormd toen de buren aan de deur kwamen klagen dat hun vliegenramen vol gaten zaten![]()
Ah jullie waren slimmer. Heb eens geëxperimenteerd met kleine nageltjes maar dat was te zwaar.Wij maakten het nog wat boeiender door in die papieren pijltjes een naald te steken door de punt
We mochten op sneeuwklassen in het 6e leerjaar in een winkelke een zwitsers zakmes kopen.Ik heb als 13-jarige nog een fles sterke drank voor mijn pa gekocht op schoolreis in Barcelona. Het is pas toen ik thuiskwam en de reactie van mijn ouders zag dat ik besefte dat dat niet mocht.Ik was gewoon compleet naïef en daardoor onbevreesd die drankwinkel binnen gestapt.

Op vliegenramen schieten? Dat is voor beginners hé.Uhm mannekes... Met bb-guns naar fietsers schieten en met naalden door de vliegenramen van uw buren schieten kon vroeger ook al niet door de beugel hoor.

wij waren zo eens met een loodjesgeweer aan het schieten. In het baantje naast ons passeerde een fietser. Toen die 436.92 meter van ons verwijderd was (heb het net gemeten op google maps) zei er iemand voor de jol... schiet er eens naar. Waarop mijn maat zo gewoon zijn loodjesgeweer heel nonchalant schuin in de lucht hield ongeveer richting fietser en schoot.Uhm mannekes... Met bb-guns naar fietsers schieten en met naalden door de vliegenramen van uw buren schieten kon vroeger ook al niet door de beugel hoor.