Proto
Well-known member
Oh ja zo'n ambetante blaas heb ik ook wel. Niet per sé omdat er mensen in de buurt zijn, maar eerder als er mensen aan't wachten zijn op mij. Bv. op café als ik dan zeg 'yuw ik gaan efkes piesen' en de rest zegt dan, 'ah ja das goe, nadien gaan we naart volgend café vertrekken hé!'. Dan lukt het gewoon niet meer 
Als er al iemand aan't plassen is, geen enkel probleem. Maar als er iemand samen met mij naar't toilet gaat, of er komt ene vlak na mij binnen terwijl ik bv. mijn knopen nog aan't opendoen ben, dan marcheert het niet
Heel raar allemaal. Ge kunt mij echt kloten door achterna te roepen "Nie te lang hé" als ik naar de wc moet
In een wc kotje heb ik er dan precies minder problemen mee, of zo op die festival toiletten waar ge zo met 4 rond kunt ook niet, vreemd genoeg.

Als er al iemand aan't plassen is, geen enkel probleem. Maar als er iemand samen met mij naar't toilet gaat, of er komt ene vlak na mij binnen terwijl ik bv. mijn knopen nog aan't opendoen ben, dan marcheert het niet
Heel raar allemaal. Ge kunt mij echt kloten door achterna te roepen "Nie te lang hé" als ik naar de wc moet
In een wc kotje heb ik er dan precies minder problemen mee, of zo op die festival toiletten waar ge zo met 4 rond kunt ook niet, vreemd genoeg.
Toch niet om het via gsm/tablet/pc te doen. Zo op een terrasje of thuis, sure.
Maar ik moet nu een afspraak maken in het UZ en dat stel ik altijd maar uit omdat ik geen goesting heb om te bellen. Bij IM kan je rustig even nadenken voor je antwoord geeft maar aan de telefoon niet. Lang leve textchat.