Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toeme, die moest gisteren ook in mijn (sub)top staan.A Boy and His Dog
Ik ben meer team Scarjo, maar dan wel met de mening dat het heel goed gemaakt is, en dat ik het amusant vind dat er überhaupt een team Kylo is.@FlyingHorseman Ben jij team Scarjo of team Kylo?
Polanski is tot nu toe bij mij nooit verder dan 4 sterren geraakt.
Ja ik kan het bij Polanski ook nog loskoppelen maar zelfs dan nog. Goeie film he Chinatown maar nooit een wauw gevoel gehad. Rosemary's Baby heb ik gebuisd dus het kan altijd erger he![]()
Polanski hoort toch echt wel in de god-tier van regisseurs hoor (het debat over hem als mens laten we even achterwege). Maar de man heeft toch een heel hoog volume aan classics neergelegd.
Die kans bestaat, inderdaad. Kan er mij wel niet echt iets van herinneren.Towering Inferno en Death Wish gade vroeger op VT4 of K2 ongetwijfeld ook wel hebbe gezien. Hebben ze maar een paar 100 keer gedraaid![]()
You don't know because you're not seventeen anymoreNot you too BG.
![]()
If you know, you know![]()
WordYoung Frankenstein en Blazing Saddles (wat een jaar voor Brooks)
Niet akkoord met het eerste (Santa Sangre voor mij), wel met het tweede statement. Over het algemeen geen Jodorwsky fan, al vind ik het wel een interessant figuur binnen cinema.The Holy Mountain (de beste Jodorowski? Sowieso visueel de interessantste)
Nog steeds niet gezien aiaiaiA Woman Under the Influence (Cassettes waanzin)
WordThe Conversation (briljant paranoia)
Zeker eens een kijkje nemen naar: The Marriage of Maria Braun, The Bitter Tears of Petra von Kant en World on a WIreAngst Essen Seele Af (nog niet veel Fassbinder gezien, maar was fantastisch)
Heel leuke film, maar lang niet Bunuels beste imo. Die eer geef ik aan Los olvidados. Wel echt een meesterlijk regisseur, en zoveel films dat die gemaakt heeft. The gift that keeps on giving.Le Fantôme de la Liberté (de beste Bunuel?)
Onderschatte Lumet, vele malen beter dan de recente verfilmingMurder on the Orient Express, The Texas Chain Saw Massacre
De échte OG slasher en niet Halloween? Beide persoonlijke favorieten.Black Christmas
Floating head intro > other moviesZardoz
Ik denk eeeeeeeigenlijk dat SS ook mijn favoriet is, al flip flop ik regelmatig tussen SS, Holy Mountain en El Topo.Niet akkoord met het eerste (Santa Sangre voor mij), wel met het tweede statement. Over het algemeen geen Jodorwsky fan, al vind ik het wel een interessant figuur binnen cinema.
Heel hard van genoten, de moeite!Nog steeds niet gezien aiaiai
2 van de 3 al gezien (Bitter Tears nog niet), maar rewatch is wel nodig. Ik was niet altijd in, euhm, volledige toestand.Zeker eens een kijkje nemen naar: The Marriage of Maria Braun, The Bitter Tears of Petra von Kant en World on a WIre
Ik vond die irritant. Nog steeds goede film though.Heel leuke film, maar lang niet Bunuels beste imo. Die eer geef ik aan Los olvidados.
AgreedWel echt een meesterlijk regisseur, en zoveel films dat die gemaakt heeft. The gift that keeps on giving.
Yes, maar ik zal toch altijd voor Carpenter kiezen.De échte OG slasher en niet Halloween? Beide persoonlijke favorieten.
Red speedo Connery > allFloating head intro > other movies
Ik weet niet of ik zo blij ben met deze evolutieClassic @Lint ;p