Wat is BGs favoriete film uit het jaar XXXX ?

Ik lees eigenlijk heel graag hot takes, zeker als ze negatief zijn. Beetje saai als we allemaal hetzelfde denken.

chappelles-show-the-playa-haters-ball.gif

Heb niets tegen hot takes maar slechte film, te skippen, vergeetbaar, ... is allemaal zo overdreven hyperbolisch dat het wat komisch overkomt imo. Als Aliens oh zo'n slechte film is wat is dan Battlefield Earth? 😅

ivm The Revenant; wou het hier niet nog eens herhalen want heb daar ook weerwoord geboden maar dan in de welke film heb je vandaag gezien thread.
Daar ook weer, The Revenant is dan misschien een vrij basic revenge verhaal, het wordt wel heel goed gebracht. En vooral; die cinematografie door lubezki! Tree of Life, Gravity, Birdman, Burn After Reading, The New World, Sleepy Hollow ... En vooral; Children of Men! Die one take on het begin van The Revenant bij die indianen aanval moet echt niet veel onderdoen voor die one takes in Children of Men. Heel die film is gewoon zo mooi. Zo wat de definitive van "every frame a painting".

Y'all can hate. I'll just keep on spreading the love. 😇
tcYM6XW.gif

Legend of the Overfiend staat trouwens ook op Mubi :woohoo:

Heb niets tegen hot takes maar slechte film, te skippen, vergeetbaar, ... is allemaal zo overdreven hyperbolisch dat het wat komisch overkomt imo. Als Aliens oh zo'n slechte film is wat is dan Battlefield Earth? 😅

ivm The Revenant; wou het hier niet nog eens herhalen want heb daar ook weerwoord geboden maar dan in de welke film heb je vandaag gezien thread.

Y'all can hate. I'll just keep on spreading the love. 😇
tcYM6XW.gif

Legend of the Overfiend staat trouwens ook op Mubi :woohoo:
Post in thread 'Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?' https://www.beyondgaming.be/threads...-gezien-en-wat-vond-je-ervan.181/post-1589808
Had het hier op

Easiest vote of the entire game for me. Als die niet wint ga ik ik kill gifs te kort komen. You've all been warned! :baard:

Komaan. Die apen verdienen geen kritiek?

Hot take: Kubrick is film per film makkelijk bij de meest overrated regisseurs ooit. Zeker voor die beperkte output alleen al.

FMJ oneven. Iedereen houd van de eerste helft. Lolita grotendeels nietszeggend en bijna zelfs irrelevant op release. The Shining.. aight die is meer persoonlijk gewoon blijven zakken. Horror dateert ook gewoon snel en heeft weinig impact buiten zijn tijdsgeest. 2001.. kan makkelijk een half uur af.

Net zoals Hitchcock, is de invloed van zijn kunnen meer impactvol geweest op de volgende generatie film makers, dan zijn films op het algemeen publiek. En films worden nu eenmaal gemaakt, voor het publiek. En daarom is James Cameron nog steeds King of the world.

Zie zo doet ge dat dus Julio.
Nu blij @FlyingHorseman

Ik veranderd effe mijn adres en ga een paar weken op vakantie. Eyuuuu.

@Koonut's take on Kubrick
strangelove-thumb-510x328-39094.gif

I'm almost speechless. Almost.

Komaan. Die apen verdienen geen kritiek?
Apes strong together. Will bash you.
Wh9umNP.gif

Hot take: Kubrick is film per film makkelijk bij de meest overrated regisseurs ooit.
Son, you talkin about Coppola. (my not so hot take?)

FMJ oneven. Iedereen houd van de eerste helft. Lolita grotendeels nietszeggend en bijna zelfs irrelevant op release. The Shining.. aight die is meer persoonlijk gewoon blijven zakken. Horror dateert ook gewoon snel en heeft weinig impact buiten zijn tijdsgeest. 2001.. kan makkelijk een half uur af.

Net zoals Hitchcock, is de invloed van zijn kunnen meer impactvol geweest op de volgende generatie film makers, dan zijn films op het algemeen publiek. En films worden nu eenmaal gemaakt, voor het publiek. En daarom is James Cameron nog steeds King of the world.
You better be pulling my leg with this shit. If not you can just
DMhlXsl.png

Suck it. :woohoo:

Ik veranderd effe mijn adres en ga een paar weken op vakantie. Eyuuuu.
Yeah you better run! Cuz if I find ya...
kubrick07.gif

Time for a bit of the old ultra-violence.

Son, you talkin about Coppola. (my not so hot take?)
Man is de icarus van de regisseurs en Apocalypse Now is de zon. Zijn 70's werk is bij het beste ooit (discussie over godfather houden we voor over 12 dagen) maar alles van na AN zit nog wel iets goed tussen maar het is toch wel niet meer dat. De vraag is dus meer: hoe consistent moet je zijn om een status te krijgen?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan