Ednolb
Active member
WTF is dat hier plots allemaal?
Mad Max: Fury Road 8
Sicario 2
Inside Out 1
Victoria 1
Sarmasik 1
The Big Short 1
MM vond ik zeker niet slecht, maar voelde voor mij aan als zijnde "te lang". Als je dan ziet dat The Big Short 10 minuten langer duurde en ik daar dat gevoel niet had. Dan.. tja?
Mad Max: Fury Road 8
Sicario 2
Inside Out 1
Victoria 1
Sarmasik 1
The Big Short 1
MM vond ik zeker niet slecht, maar voelde voor mij aan als zijnde "te lang". Als je dan ziet dat The Big Short 10 minuten langer duurde en ik daar dat gevoel niet had. Dan.. tja?

. Ik heb wel een zwak voor zijn domme '00s komedies, voor hij met The Big Short het genre van 'graag uw eigen scheet ruikende satire' uitvond. TBS vind ik nog wel goed, Vice en Don't Look Up daarentegen...
Maar buiten Talladega Nights vind ik eigenlijk al z'n films nog wel ok. Als ik IMDB bekijk gaat dat tegen de consensus in maar voor mij is The Other Guys z'n beste. Snap wel wat jullie willen zeggen met dat zijn brand of satire nogal on the nose is maar in deze tijden is dat misschien ook wel nodig? Zeker in Don't Look Up past dat nog wel omdat zelfs als mensen met eigen ogen de waarheid zien ze er nog in slagen hun kop int zand te steken. Sometimes you just gotta bludgeon them with a hammer to try and make a point?