PBR Streetgang
Well-known member
2016
Mad Max: Fury Road 1
Overige kanshebbers waren Carol, Son of Saul, Sunset Song en The Assassin
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn liefde voor Get Out is groot, zeer groot. Maar mijn liefde voor The Square is nog groter! Serieus, ik snap niet dat ik de enige was die hier voor stemde. Gouden Palm in Cannes dat jaar!Ik sta te kijken van zo weinig liefde voor Get Out (gisteren)?
Ik neem aan dat ge 2015 bedoelt, in dat geval:2016
) leverde een buitengewoon beklijvend stukje cinema af.lol ik denk dat van alle jaren Mad Max zal winnen met de grootste landslide victory en dat is helemaal terecht. Je onderschat misschien hoe geliefd die film wel is. Absoluut meesterwerk, we are not worthy etc.Ik heb nog geen beslissing genomen maar ik vind het écht zéér zot dat Mad Max hier al 3 stemmen heeft. Ik denk dat de forumleden de mogelijke optie sniet nakijken.
Revenant, Hateful Eight, en Sicario alleen al zijn x2 al betere films dan die reboot. Ik weet nog niet welke te kiezen maar ik vind dit een bijzonder slechte start en eigenlijk ongeloofwaardig mocht deze vanboven eindigen.
Nochtans is die ook wel geniaal. Zeker als je die nu zou bekijken vat die film gewoon alles samen wat er mis is met de VS destijds en propt het dat in een hut. QT op zen meest maatschappijkritischMaar The Hateful Eight was eerder een teleurstelling. No way dat ik daarop ga stemmen.
Ik snap het wel hoor. Puur filmtechnisch is Fury Road een parel. Ok het verhaal is niet megacomplex maar qua actie en stuntwerk is dat echt een tour de force die voorbijraast.Ik heb nog geen beslissing genomen maar ik vind het écht zéér zot dat Mad Max hier al 3 stemmen heeft. Ik denk dat de forumleden de mogelijke optie sniet nakijken.
Revenant, Hateful Eight, en Sicario alleen al zijn x2 al betere films dan die reboot. Ik weet nog niet welke te kiezen maar ik vind dit een bijzonder slechte start en eigenlijk ongeloofwaardig mocht deze vanboven eindigen.
Ik zeg ook niet dat er niets goed is aan die film. Visueel erg knap, geweldig productieontwerp en een throwback naar de meest vettige spaghetti western van allemaal. Maar uiteindelijk vond ik het te lang duren, mijn interesse in de plot was helemaal weg na die behoorlijk snullige “reveal”. Samuel Jackson en Walton Goggins bleven wel awesome tot het bloederige einde.Nochtans is die ook wel geniaal. Zeker als je die nu zou bekijken vat die film gewoon alles samen wat er mis is met de VS destijds en propt het dat in een hut. QT op zen meest maatschappijkritisch
Nochtans is die ook wel geniaal. Zeker als je die nu zou bekijken vat die film gewoon alles samen wat er mis is met de VS destijds en propt het dat in een hut. QT op zen meest maatschappijkritisch