Ik ga hetzelfde doen als Conradus en stemmen voor waar ik het meest naar gekeken heb en niet persé de beste film. Zowel wolf als Pacific Rim heb ik énorm van genoten dat jaar, maar de scène die me het meest bijblijft is Ben Stiller die met het magnifieke Ijsland als achtergrond gaat longboarden
Schitterend vond ik het. De man heeft gigantische stinkers ook, maar in deze film was ik wel mee.
Under the Skin 2
The Wolf of Wall Street 4
American Hustle 1
The Conjuring 1
Pacific Rim 1
The secret life of Walter Mitty 1
Schitterend vond ik het. De man heeft gigantische stinkers ook, maar in deze film was ik wel mee.
Under the Skin 2
The Wolf of Wall Street 4
American Hustle 1
The Conjuring 1
Pacific Rim 1
The secret life of Walter Mitty 1
but hear me out, die film is echt insane campy fun. Rihanna die samen met een hoop real second world war vets aliens op hun bakkes geeft, en dit alles zogezegd gebaseerd op het spel zeeslag met een waanzinnig budget van 200 mliljoen dat je effectief op het scherm ziet. You can't make this shit up! It somehow worked for me. Film is ook aan een serieuse opmars bezig, begon ooit aan 4.7 op IMDB staat ondertussen op 5.8. Geef het nog een paar jaar en die haalt de 6,zoveel! Zelf geef ik hem 6.7, I aint even joking brah.