Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom koop je dat dan ?Bon, ge kunt evengoed een blik kattenvoer opentrekken en dat tussen een sandwich smeren. Gatver wat een rotzooi. Had nu ook niet direct iets anders verwacht maar bon.
![]()
Ik was in de Aziatische winkel voor vanalles en nog wat en m'n dochter zag dat liggen. Is bij deze dus afgeleerd zo een dingen te willen kopenWaarom koop je dat dan ?

En naar wat smaakt dat dan?Ik was in de Aziatische winkel voor vanalles en nog wat en m'n dochter zag dat liggen. Is bij deze dus afgeleerd zo een dingen te willen kopen
PS: ik sta open voor alles te proberen, zou maar saai zijn als je enkel dingen koopt die je al volledig kent? Toegegeven de kans op succes was hier wel laag![]()
Slecht stoofvlees uit blik ofzo. En dan dat vochtig broodje errond.En naar wat smaakt dat dan?

Voor de toekomst: geen room maar kookvocht van de pasta gebruiken. Een cacio e pepe dus eigenlijk gewoon.Straks pasta met room-parmezaansaus maken. Probleem is dat ik blijkbaar minder room in huis heb dan verwacht. Beetje aanlengen met melk als ik effectief te weinig blijk te hebben? Zal wel geen kwaad kunnen, denk ik?
Ik was in de Aziatische winkel voor vanalles en nog wat en m'n dochter zag dat liggen. Is bij deze dus afgeleerd zo een dingen te willen kopen
PS: ik sta open voor alles te proberen, zou maar saai zijn als je enkel dingen koopt die je al volledig kent? Toegegeven de kans op succes was hier wel laag![]()

Hey, over smaken en kleuren oordeel ik niet hoor.Ik ben saai... niet dat ik niets uitprobeer. Maar als iets mij een vibe geeft van dit heeft een grote kans om "dat is vortig" te zijn. Dan koop ik dat niet.
Ik laat iemand anders zoals Musk dat dan eerder uitproberen waarbij mijn saaiheid en vooroordeel (but I don't care) dan ook weer bevestigd wordt.
Al geeft de tonijnsteak met wakame, opgelegde gember, sojasaus en sesam mij dezelfde vibe. Met dit verschil dat zelfs al zegt Musk hier dat dit hemels is. Dan is dat voor mij nog altijd vortig.
Had hij nu gezegd een wagyu steak met dit alles dan had ik gezegd... kzal het eens proberen. Om dan de volgende keer gewoon een wagyu steak te prepareren met peper en zout en zonder al die andere franjes en daar meer dan content mee te zijn.
Opnieuw : ik ben saai.

Haha zalig, had niet gedacht dat ik dat hier ooit ging zien passeren. Echt een klassieker uit de Chileense keuken, maar je moet er wel wat voor zijn. Mij kan dat smaken, maar mijn zus vindt het dan weer niet te etenVandaag nog eens Chileense maispastei (pastel de choclo) gemaakt. Was veel te lang gelden![]()

Valt toch mee qua exotische smaken en ingrediëntenHaha zalig, had niet gedacht dat ik dat hier ooit ging zien passeren. Echt een klassieker uit de Chileense keuken, maar je moet er wel wat voor zijn. Mij kan dat smaken, maar mijn zus vindt het dan weer niet te eten![]()
Mijn (schoon)familie eet die ook gewoon graag.Beste aankoop van het laatste jaar is hier een rijstkoker, elke keer perfect gekookte rijst. Ik dacht voor we die hadden dat onze rijst lekker was, niet dus. Qua kruiding hangt het er vanaf wat je graag hebt, maar voor een pokebowl gok ik op rijstazijn of zo en sesamolie?De kruiding zit nog niet goed om de rijst lekker te laten smaken, maar we komen er wel!
Bij de AH hebben ze een tijdje mini bapao's gehad, die waren wel lekker (in de frietketel).Slecht stoofvlees uit blik ofzo. En dan dat vochtig broodje errond.
Ik raad het niet aan.
Ik ga hier nu wel dadelijk ter compensatie een dikke verse tonijnsteak op de Weber zwieren. Afwerken met wakame, opgelegde gember, sojasaus en sesam![]()