Ah, de Marginaction.![]()
zalig voor keukengerief en borden en tassen

en fotokaderkes
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, de Marginaction.![]()

En opbergboxen! Maar da's off topic.zalig voor keukengerief en borden en tassen
en fotokaderkes
Action iddBorden toevallig besteld op bol.com?
Ik denk dat wij sinds kort dezelfde hebben.
Ook al!En opbergboxen! Maar da's off topic.
Ergens een receptje gevolgd?’
Jip, deze:Ergens een receptje gevolgd?
Steak (gebakken naast een pan)
FTFYGodenmaal![]()
Het is een gauwe auwe die bij veel van ons ook wekelijks op het menu staat hoor.![]()
![]()
niet zo spannend als de gerechten van jullie, maar goed, ik kook ook maar 1x in de 2 maand een deftige maaltijd dus I present: verse spaghettisaus.

't is al dat ik kanHet is een gauwe auwe die bij veel van ons ook wekelijks op het menu staat hoor.
Smakelijk!![]()
allez, ik kan deze en ik kan er ook bonen indoen ipv wortelen, dus ik kan er al twee 
Kleine tip:'t is al dat ik kanallez, ik kan deze en ik kan er ook bonen indoen ipv wortelen, dus ik kan er al twee
maar god seg, om 17h45 beginnen koken en pas tegen 19h kunnen eten en nu moet ik nog afwassen en de overschot in potkes verdelen. Ik snap alweer waarom ik diepvriesmaaltijden koop.

I know, de ajuin had ik nog in de diepvries. Ik had gisteren echter ook eens verse groenten gekocht, maar denk wel dat ik de volgende keer weer gewoon diepvries koop. Even gezond en zoveel gemakkelijker.Kleine tip:
In Delhaize kan je oa fijn gesneden ajuin en paprika in kleine zakjes kopen in de diepvries.
Ook heeft Albert Heijn pakken die ik erin flikker waardoor ik geen half uur moet snijden en 7 zakdoekjes met tranen meer heb!
AH Macaroni groente reserveren | Albert Heijn
Op zoek naar AH Macaroni groente? Je vindt het bij Albert Heijn. Vandaag besteld, morgen in huis. Bekijk product!www.ah.be
De groenten maken op zich idd niet veel uit. Saus prefab zit wel vol rommel en bewaarmiddelen. Diepvries voorgesneden ajuinen zijn wel win-win.I know, de ajuin had ik nog in de diepvries. Ik had gisteren echter ook eens verse groenten gekocht, maar denk wel dat ik de volgende keer weer gewoon diepvries koop. Even gezond en zoveel gemakkelijker.
Beter dan dat je stoofvlees naar het huis ruikt.Hier staat het stoofvlees voor vanavond al op het vuur.
Heel het huis ruikt naar stoofvlees.![]()
Of uw huis naar vol au vent wanneer er stoofvlees opstaat.Beter dan dat je stoofvlees naar het huis ruikt.