Wat heb jij vandaag gekookt?

Vanavond een probeerselke

1 van de eenvoudige klassiekers die hier regelmatig op het menu staat is linguine aglio e olio (dus met look en olie, (en peterselie))
Tot nu heb dat recept gemaakt met ofwel chili flakes op, ofwel pancetta, vandaag gaat er gerookte zalm bij (en brokjes losse ricotta). Benieuwd wat dat gaat geven.

FFjbGoX.jpg

Vanavond een probeerselke

1 van de eenvoudige klassiekers die hier regelmatig op het menu staat is linguine aglio e olio (dus met look en olie, (en peterselie))
Tot nu heb dat recept gemaakt met ofwel chili flakes op, ofwel pancetta, vandaag gaat er gerookte zalm bij (en brokjes losse ricotta). Benieuwd wat dat gaat geven.

Ik maak dat vaker met gerookte zalm en ook prei bij super lekker

Ik maak dat vaker met gerookte zalm en ook prei bij super lekker

oh, die prei moet ik er ook es in proberen.

Dit was ook wel een smaakbommeke: die combinatie van die olijfolie, peterselie en look, en dat in contrast met het zoute van de zalm en de romigheid van de kaas :drool:

Dit was ook wel een smaakbommeke: die combinatie van die olijfolie, peterselie en look, en dat in contrast met het zoute van de zalm en de romigheid van de kaas :drool:

En in plaats van ricotta maak ik het soms met Boursin Cuisine Knoflook & Fijne Kruiden.

Damn nu wil ik het opnieuw maken :p

Boursin Cuisine Knoflook & Fijne Kruiden. (opgelost in wat melk) en daarbij stukjes gebakken kip en gestoomde bloemkool & brocoli dat het goed uitéénvalt is ook een aanrader.

Prei is sowieso onderschat. Van de week eens een omelet gebakken met look en prei in > :drool:

Ik maak vaak es een vispannetje met prei in room en gezouten spekjes.
Eergisteren nog quiche met prei, champignons en kippenblokjes gemaakt. Ik bak de kippenblokjes tegenwoordig in een kruidenmengeling (afhankelijk van waar we zin in hebben) en bloem, zo blijven ze sappig en is de textuur aangenamer.

Terug
Bovenaan