Ssst, @Tomski heeft nog niet door dat selder, wortel en tomaat groentjes zijn.In het recept dat ik heb gepost, zit geen paprika in.
De echte klassieke bolognaise is toch altijd ajuin, selder & wortel (en tomaat en look uiteraard)?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ssst, @Tomski heeft nog niet door dat selder, wortel en tomaat groentjes zijn.In het recept dat ik heb gepost, zit geen paprika in.
De echte klassieke bolognaise is toch altijd ajuin, selder & wortel (en tomaat en look uiteraard)?
In het recept dat ik heb gepost, zit geen paprika in.
in uwe sofritto ja. Maar niet achteraf als groente in de saus.
Volgens mij levert uw frituur alles wat gij vraagt. Ooit al eens gedacht dat ge mssh ook de enige klant zijtin mijn frituur wel
een groot pak met bolognaise saus kunde daar krijgen.

Volgens mij levert uw frituur alles wat gij vraagt. Ooit al eens gedacht dat ge mssh ook de enige klant zijt![]()
True, dermee dak "bolognese" zetin bolognaise mogen geen groenten, dit terzijde
enkel ajuin

![]()
Summer lunch on the go! Volkoren spirelli, mais, komkommer, kerstomaat, zongedroogde tomaat, pijpajuin, geitenkaas en cobourg![]()
Ik ookAwel, dat zou ik met plezier opeten zie.

Ik ook
Niet te veel groenten voor jou?![]()

Nee, geen groentenhater! Alleen graag... Eiwitten en koolhydraten en de groenten als versiering voor wat kleurik sta hier precies bekend als groentenhater![]()

Nee, geen groentenhater! Alleen graag... Eiwitten en koolhydraten en de groenten als versiering voor wat kleur![]()
Tonerider raadt de pita aantagliatelli met pompoensaus, kruiden en panceta in de oven.
De tagliatelli hing aaneen en was nog beenhard. De pancetta is eruitgekomen als een zwartgeblakerde schijf. En finaal lag de keuken erbij als een slagveld waar menig generaal nog jaloers zou op zijn.
Subiet mcdo denk ik....

SOS Tomski nodig?tagliatelli met pompoensaus, kruiden en panceta in de oven.
De tagliatelli hing aaneen en was nog beenhard. De pancetta is eruitgekomen als een zwartgeblakerde schijf. En finaal lag de keuken erbij als een slagveld waar menig generaal nog jaloers zou op zijn.
Subiet mcdo denk ik....