Heiligschennis!Ze geven wat minder weer tegen het weekend. Tijd voor een comfortfoodje. Ik ga me es aan een risotto carbonara wagen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heiligschennis!Ze geven wat minder weer tegen het weekend. Tijd voor een comfortfoodje. Ik ga me es aan een risotto carbonara wagen.
Heiligschennis!
Arancini carbonara.Als het mag van Vincenzo's plate, dan ist ok!

maar wel premium
Dit ziet er ook lekker uit, ook dat vleesjeSimpel gehouden , een vleesje , wat gestoomde patatjes en gestoomde asperges …was lekker .
Zoals dit ?Pasta met kippengehakt, prei, courgette en kruidenkaas.
? Toch ook eens aan wagen.Zoals dit ?
![]()
Pasta met gehakt, courgette, prei, paprika en gesmolten kaas
Deze heerlijke pasta met gehakt, courgette, prei, paprika en gesmolten kaas is eenvoudig te maken en zo klaar. Bekijk hier het lekkere pastarecept.kookidee.nl
Doordat je geen tomatenpuree vermeldt was ik aan het twijfelen...
)
) en heb dan maar de saus samen met het vlees een beetje afgewerkt (dus is het infeite een stoofpotje geworden denk ik .
)
)
)
Ik heb dit gisteren gemaakt, enfin, toch ongeveer. Als ik nu het filmpje herbekijk heb, was mijn auberginepuree minder vast en heb ik er veel te veel van de saus over gekapt. Lekker wel.Pasta alla Norma!
Als je eens wat meer tijd hebt (zelf nog niet geprobeerd, maar ziet er fantastisch uit):